gilgi Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Mannen fikk svar på sædprøven i dag hos Dr Purvis og det så virkelig ikke bra ut. Det er jammen meg ikke rart at vi ikke har blitt gravide. Han hadde visst en infeksjon i pungen som gjorde at sæden fikk dårlig kvalitet. Når har han fått en del medisiner som bl.a Pergotime + div. andre som han skal ta i ca. 21 dager og skal ta ny sædprøve igjen. Ble virkelig skremt at hvis han ikke hadde gitt sædprøve så kunne han gått med denne infeksjonen og blirr steril. På en måte var det jo godt å få vite, men samtidlig veldig deppa fordi vi har virkelig holdt på værre enn kaniner denne pp;) Så jenter la mennene deres ta en prøve når dere prøver lenge og det ikke blir noe baby ut av det. Jeg var også hos min gyn og alt så bra ut hos meg. Hun anbefalte at mannen måtte ta en sædprøve. Dr. Purvis sa at det var lite sannlig at det ville klaffe denne pp. Jaja det var litt om meg, får vel prøve til neste pp. Lykke til alle som prøver å bli gravide.
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Lykke til i neste prøveperiode! Så bra at dere fant ut av det da )
gilgi Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2009 Tusen takk for det;) Måtte bare skrive ned og føle meg litt lettet.
You can call me Dårris Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Det er jo faktisk mye positivt oppi det hele da, selv om det føles kjipt nå. Nå vet dere jo hvorfor, og dere gjør noe med det. Du skal se at spira sitter så snart medisinen får virke litt, og at dere har blitt foreldre før du vet ordet av det:) Lykke til!
SuperKlar86Gravid Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Merket han noe til infeksjonen selv? ....Før dere fikk vite det?
drømme_venter på spiren - 1 MA Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Håper medisinen fungerer fort og at dere får spira til å sitte neste pp!! Blir jo litt skremt av å høre om slikt, ihvertfall hvis han ikke har merket noe til det selv?? Uansett, masse,masse,masse lykke til! Dette ordner seg skal du se! Svømmerne trenger bare litt assistanse:)
gilgi Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2009 Tusen takk for støttende ord jenter. Er så glad for å ha dere her inne. Håper medisinene har begynt å virke til neste pp. Som sagt han merket ingenting til den infeksjonen. Det var egentlig jeg som var for å sjekke forholdene hos min gyn. Det var hun som anbefalte om at min mann burde kanskje også ta en sædprøve. Det var fra sædprøven vi fant ut at han hadde infeksjon som ødela de fleste svømmere som hindret i graviditeten. Mitt råd er hvis dere har prøvd lenge uten å lykkes ta en tur til legen begge dere for evnt. å få avklaring hva årsaken kan være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå