NyttNick Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Har ikke ord... Er det mulig å lage noe så dårlig?? Kunne vært ett bra program hadde det ikke vært for alle deltagerne og programlederne.
Turid Laila Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Syns det var morsomt jeg, men hører ikke så veldig på de "kommentatorene" De er ikke morsomme.
Mr. Jensen Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Jeg og sambo ler ihvertfall. Hehe. Hadde vært artig å prøve det der!!!
NyttNick Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2009 Som sagt..Konseptet er bra,men kjenner jeg blir irritert over det som kommer ut av munnen på samtlige.Hehe
Blind Gudinne Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 Syns kommentatorene var så stygge... Hadde mange stygge kommentarer, spesielt til hun ene som var litt større enn de andre.
Tipp topp Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 Bra konsept som jeg gledet meg til å se, men de såkalte kommentatorene ødla hele.
Janusina Skrevet 2. mars 2009 #10 Skrevet 2. mars 2009 Fysj ja, de gutta ødela alt og det tror jeg de får masse pepper for! Det var både sjikane og mobbing og det bør man slippe!
Herkules Skrevet 2. mars 2009 #11 Skrevet 2. mars 2009 He he jeg lo godt jeg av kommentatorene, det var jo det som gjorde det gøy jo.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 2. mars 2009 #12 Skrevet 2. mars 2009 Mange her som ikke kjenner igjen kommentatorene? Det er jo gutta fra Raske Menn! haha De skal man jo ALDRI ta høytidelig! De er jo sååå hysterisk morsomme!!! Godt vi har forskjellig humor! :-D Hvorfor skal ALT være sååå dypt seriøst og grav alvorlig? Lett litt på sløret, folkens, og slipp inn litt humor! :-D
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 3. mars 2009 #13 Skrevet 3. mars 2009 Raske menn er jo helt fantastiske ) Her satt vi og lo masse
Intimnissefar Skrevet 3. mars 2009 #14 Skrevet 3. mars 2009 Bryr meg ikke noe om at det er raske menn som kommenterer, har aldri hatt sansen for dem. Og programmet ble tacky pga dem. Skikkelig dårlig. Trenger ikke være så dypt vel, herreminhatt.. dreier seg om å kunne nå ut til publikum....noe de ikke gjør hos oss ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå