Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke ord...

Er det mulig å lage noe så dårlig??

Kunne vært ett bra program hadde det ikke vært for alle deltagerne og programlederne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig.likte ikke de programlederene

Skrevet

Syns det var morsomt jeg, men hører ikke så veldig på de "kommentatorene" De er ikke morsomme.

Skrevet

Jeg og sambo ler ihvertfall. Hehe. Hadde vært artig å prøve det der!!!

Skrevet

Som sagt..Konseptet er bra,men kjenner jeg blir irritert over det som kommer ut av munnen på samtlige.Hehe

Skrevet

Ler av det også vi ;)

Enkle mennesker ;)

Skrevet

Syns kommentatorene var så stygge... Hadde mange stygge kommentarer, spesielt til hun ene som var litt større enn de andre.

Skrevet

Bra konsept som jeg gledet meg til å se, men de såkalte kommentatorene ødla hele.

Skrevet

Fysj ja, de gutta ødela alt og det tror jeg de får masse pepper for! Det var både sjikane og mobbing og det bør man slippe!

Skrevet

He he jeg lo godt jeg av kommentatorene, det var jo det som gjorde det gøy jo.

Skrevet

Mange her som ikke kjenner igjen kommentatorene? Det er jo gutta fra Raske Menn! haha De skal man jo ALDRI ta høytidelig! De er jo sååå hysterisk morsomme!!! Godt vi har forskjellig humor! :-D Hvorfor skal ALT være sååå dypt seriøst og grav alvorlig? Lett litt på sløret, folkens, og slipp inn litt humor! :-D

Skrevet

Raske menn er jo helt fantastiske :o)

Her satt vi og lo masse

Skrevet

Bryr meg ikke noe om at det er raske menn som kommenterer, har aldri hatt sansen for dem. Og programmet ble tacky pga dem. Skikkelig dårlig.

Trenger ikke være så dypt vel, herreminhatt.. dreier seg om å kunne nå ut til publikum....noe de ikke gjør hos oss ihvertfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...