Collet :) Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Nei, men jeg har flere venninnger som har født der. Mange fornøyde, og noen få misfornøyde. Sånn er det alltid. Selv fødte jeg sist i Kr.sand og vil føde der denne gangen også. Flekkefjord er jo en liten fødeenhet, uten barnelege og barneavdeling (intensivpost) Det er kun en barnelege der en dag i uken som kommer fra sykehuset i Kr.Sand. Det er jo et Mor/Barn-vennlig sykehus hvor det liksom legges opp til en litt rolig og koselig enhet hvor en nesten kan ligge så lenge en vil. For mange er dette midt i blinken, men jeg har inntrykk av at de som har vært misfornøyde nok skulle vært på et litt større sykehus med større ekspertise. Bla. hun ene fikk en unge som pustet dårlig og måtte uansett hastefraktes til Kr.sand, og hun andre som var misfornøyd var det pga. kluss med et keisersnitt... Men de av venninnene mine som har født i Kr.sand er både misfornøyde og fornøyde der også, så det er alt etter hva en forventer! Har du muligheten så besøk sykehuset og kikk litt og spør litt om ting du lurer på! - Da er sjansen for å bli skuffet mindre!
mammapusen Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Du kan jo lese litt her: http://www.barnimagen.com/forum/messagelist/2271
Mumsemams har født :) Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Jeg skal føde i Flekkefjord i april/mai Når har du termin, dipsy?
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er litt senere enn det,er i juli her.Men er i tvil om jeg skal ta flekkefjord el kristiansand..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå