Gå til innhold

Drømmer


Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Anbefalte innlegg

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Andre enn meg som drømmer veldig livaktig om dagen?

 

Fikk skikkelig skrekken i natt. Drømte at jeg fødte prematurt igjen (1.mann kom 8 uker før termin). Denne her kom i uke 26+0... heldigvis var det på lørdag, så jeg er ihvertfall ikke sanndrømt. PHUH!

Var så livaktig at jeg nesten ringte sjefen min i dag morges for å si at jeg hadde født...

Har sikkert noe å gjøre med at jo nærmere jeg kommer uke 32+5 da jeg fødte guttungen sist, jo mer tenker jeg på det.

Får ekstra oppfølging denne gangen og alt ser bra ut så langt. Satser på å gå til termin denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har masse drømmer her også...

Jeg drømte også at jeg fødte i uke 26 og da veide den over 2000g heheh så ikke veldig realistisk. Heldigvis er jeg ikke sanndrømt!

 

Krysser fingrene for at du får gå til temin denne gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, tror det er noe med oss gravide og drømming altså. Jeg har også veldig livaktige drømmer, og ikke bare om barnet i magen, men om min egen barndom, ekser og div... Alt føles så virkelig når jeg våkner..

 

Inatt drømte jeg at jeg var på skolen, og ble plutselig så lei av å være gravid, så jeg gikk på do og tok ut barnet!!! Så opp i klasserommet, for å vise han til alle sammen, og siden ei jente i klassen utbrøt hvor liten hun var, gikk jeg ned igjen på do, og satte henne på plass igjen.... Helt normal drøm det liksom, heheheh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...