Gå til innhold

*chiquita*;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har du hoppet over hit eller??

jeg har vært småkvalm en ukes tid...særlig om morgen og kveld..snuppa har hatt omgangssyke, så tror hele tiden det er derfor jeg er kvalm, men da hadde jeg vel kastet opp og blitt dårlig i magen;-0

satser på at det går over igjen;-)

jobben fungerer greit, men jeg er skikkelig sigen etter jobb..gror fast i sofaen etter at snuppa har lagt seg;-)

nå sitter jeg og synder med cola og smågodt...har overhodet ingen viljestyrke når godtesjuken kommer smygende;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Jeg har endelig hoppet over! Det er en stor lettelse, og jeg har gått rundt og bare smilt i hele dag!!

Jeg er fortsatt kvalm, og brekker meg mye. Igår holdt jeg på å svime av i dusjen. Skikkelig ekkelt. Håper det gir seg snart.

Skjønner du tror det kan være omgangsyka ja. Hmm, ikke godt å si. Det er jo uansett lov å ringe jobb å si det, for da vil de sikkert ikke ha deg der på et par dager, så kan du få slappet av, uansett om deter svangerskapet eller omgangsyka.

Jeg har ikke godtelyst enda jeg. Er så sjokoholiker til vanlig,men nå kan jeg ikke ha det. Håper det varer leeeenge:) Så jeg slipper å legge på meg så mye:) Men må man ha det,så må man!!! :)

Ha en fin kveld!!

Skrevet

det går så mye på jobben uansett;-))

tror egentlig ikke det er omgangssyken, men orker ikke tanken på å ha svangerskapskvalme lenger heller;-) det hjelper å spise, og det er vel ikke akkurat tegn på omgangssyke;-))

sjokolade har jeg ikke rørt siden før graviditeten..frister ikke i det hele tatt..men jeg er ikke sjokoholiker til vanlig heller...det som frister er salt lakris og surt godteri;-)

var på vekta idag, og jeg har gått opp 700 g...så det er ikke så ille heldigvis;-) spiser jo minimalt med middag fortsatt...

god kveld, og velkommen til 2.tri;-)))

Skrevet

700g.. det var ikke ille. Forrige gang hadde jeg gått 6kg til uke 14, og nå er det max 1kg. Men utgangspunktet har vært annerledes. Jeg veide 55, da jeg ble gravid med sønnen min. Og 60 nå. Så da ligger jeg på det samme. Men skal prøve å holde vekta nede så langt det lar seg gjøre. Har mer kontroll nå. Spiste på natta første gangen:-) Men nå spiser jeg mindre, og sunnere!

Du får ha en fin dag på jobb idag da. Håper du kommer deg greit igjennom dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...