endelig mamma:) Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Leser stadig at folk kjenner liv, men jeg tror ikke at jeg har kjent noe liv enda. er i uke 19+3 nå, vært på ultralyd og alt så bra ut, men blir jo litt engstelig likevel. Lurer litt på om eg kan ha kjent liv uten å vite om det. er jo første gangen, så vet ikke helt hva jeg skal forvente meg..hmmm?!?
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Har ikke kjent så mye til nå jeg heller, er jo litt misunnelig på de som kjenner i uke17-18! Har morkaken foran da, så demper nok litt det.. Men tror definitivt jeg kjente noe til lillemann igår kveld! Og da er jeg 19+6. Var forberedt på å ikke kjenne noe til uke 21-22, da noen kjenner det så sent som da. Vet du noe om hvordan morkaken din ligger?
Kinemor85 Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Kan trøste deg med at jeg er oxo 19 uker og har heller ikke kjent ordentlig liv. Har mange rare følelser og ting som skjer i magen,men kan ikke si med sikkerhet at det er ungen jeg kjenner. Er førstegangs så har liksom ikke erfaring:) Har oxo vært på ul og alt er bra. Ting tar vel tid da,trur ikke det nødvendigs er noe galt for det. Hadde ei vennine som ikke kjente ordentlig liv før uke 25,men når hun først kjente så skjønte hun jo fort at det var liv hun hadde kjent tidliger oxo Vi får smøre oss med tålmodighet!
endelig mamma:) Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2009 Utrolig lettelse å høre at det er flere som ikke har kjent noe liv. Vet ikke hvor morkaken ligger, var på ultralyd, men tror ikke de nevnte noe om det.. Er det vanlig at de sier noe om det? Og har kjent noen rare ting i magen, men tror bare det er noe jeg ønsker å kjenne;)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 På tidlig ul fikk jeg vite at morkaken lå foran, de nevnte ingenting om det på ordinær ul før jeg spurte om hun kunne bekrefte det. Jeg har ihvertfall hatt mye tarmbevegelser i magen, så hva som var baby og hva som var urolig mage er uansett ikke godt å si! Men igår var det definitivt ikke magen som romlet, men huleboeren! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå