meki Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Hei! Er det noen her som har erfaring med svangerskapspenger? Jeg er i en jobb hvor jeg får tillegg for helger, kvelder og netter...Vil jeg tape penger ved å få svangerskapspenger i forhold til sykepenger? Vil jeg tjene opp feriepenger? Noen som vet
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Hei der!!! Jeg kan svare på noe av dette... Du vil ikke tape i forhold til helger,kveld og netter for arbeidsgiveren din skal fylle ut et skjema med din gjenomsnitts lønn i mnd når du søker om svangerskapspenger...min arbeidsgiver har faktisk fylt ut mere lønn en jeg egentlig har...jeg fikk hvertfall ikke brutto lønn til å stemme med når jeg jobber så jeg vil jo faktisk få mere utbetalt...jeg får vell svar på min søknad om noen dager, når det gjelder feriepenger vet jeg ikke hvordan det er, for det har ikke betydd så mye for meg...for jeg kan ikke hvere på jobb uansett
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 den erfaringen jeg har er at du hvertfall må følge GODT med på at du får det du har krav på.. For de folka der på nav er så nadige at du skulle tro de skulle betale av egen lomme. Begge permisjonene jeg har hatt har jeg måttet krangle med dem fordi de har gitt meg mye mindre enn det jeg har rett på.. Sånn skulle de fått straff for...,virker som de får bonus etter hvor mye penger de greier å lure oss for!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå