Gå til innhold

off gi meg styrke......

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er sååååååå utslitt .. kan ikke beskrive med ord...

Fikk en meget vondt å rar smerte i magen som førte til blødninger, reiste inn på sykehuset, de sa alt var i skjønneste orden ... men etter dette har jeg vært dålig å utslitt.. mangel på energi.. er i 5 mnd gravid..

legekontoret ringte å ville ha meg på oppfølging... hva betyr det? ang. sykemelding..

jeg har for tiden aktiv sykemelding.. men jeg orker bare rett og slett ikke.. kan jeg be legen om å gjøre den om?

vell å merke har jeg et barn på 1 år fra før.. så travle tider...

gi meg råd noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell legen akkurat hvordan du har det. Om bekymringer over den lille i magen/blødninger + slit med den lille du allerede har. Sykemeldinger kan gjøres om (og er den aktiv velger du vel strengt talt hvor mye/lite du skal gjøre?).

Det høres ut som du trenger en liten (eller større) time out med søvn og hvile og til å kun få lov å tenke på deg selv.

Gå tur, les en ny bok, kanskje noen dager på en hyttetur eller noe annet som gjør godt for deg.........For å kunne ta vare på andre, må du først og fremst ta vare på deg selv, viktig å huske, spesielt når man bærer frem et helt nytt liv......

HELSA kommer alltid først (både mentalt og fysisk).

Nå følte jeg meg skikkelig streng og belærende, følte du også det? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...