frokenO Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 jeg er sååååååå utslitt .. kan ikke beskrive med ord... Fikk en meget vondt å rar smerte i magen som førte til blødninger, reiste inn på sykehuset, de sa alt var i skjønneste orden ... men etter dette har jeg vært dålig å utslitt.. mangel på energi.. er i 5 mnd gravid.. legekontoret ringte å ville ha meg på oppfølging... hva betyr det? ang. sykemelding.. jeg har for tiden aktiv sykemelding.. men jeg orker bare rett og slett ikke.. kan jeg be legen om å gjøre den om? vell å merke har jeg et barn på 1 år fra før.. så travle tider... gi meg råd noen?
Perledykkeren Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Fortell legen akkurat hvordan du har det. Om bekymringer over den lille i magen/blødninger + slit med den lille du allerede har. Sykemeldinger kan gjøres om (og er den aktiv velger du vel strengt talt hvor mye/lite du skal gjøre?). Det høres ut som du trenger en liten (eller større) time out med søvn og hvile og til å kun få lov å tenke på deg selv. Gå tur, les en ny bok, kanskje noen dager på en hyttetur eller noe annet som gjør godt for deg.........For å kunne ta vare på andre, må du først og fremst ta vare på deg selv, viktig å huske, spesielt når man bærer frem et helt nytt liv...... HELSA kommer alltid først (både mentalt og fysisk). Nå følte jeg meg skikkelig streng og belærende, følte du også det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå