WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/543993/offset/7 Vi hadde en liten "photoshoot" på stuegulvet i dag..hun babla og gliste og vi hadde det så gøy ;o)
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2009 Takk )) vi hadde en kjempefin dag i dag. Første dag tilbake i perm etter at jeg har jobbet mens pappaen hadde en måned perm. Koste meg veldig med å være hjemme igjen må jeg si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå