<3 Sander og Marco <3 Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Har måka snø i to (store) innkjørsler, dytta opp en bil som sto fast i snøen og egentlig gjort mye mer enn en høygravid kvinne med bekkenløsning burde gjøre... Kjenner at bekkenet snart er på vei ut kanalen her! ;p Meeeen trøster meg med at da har jeg vel kortet ned ventetiden på bebbis med en dag! Kjenner at magen har hatt kynnere i hele dag, er øm i magen. Jaja!
Lea1977 Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Jepp..Ikke noe problem. Kjøp ett bekkenbelte. Det er nydelig.Akkurat som superlim. De selger det på babyshop o.l til 299.- Jeg kom rett fra bekken-behandling og begynte å kravle i snøen og skulle opp i ett tre for å redde en bitte liten pusekatt. Det er ikke så lurt. Ta det rolig nå for du vil jo kunne gå om bevege deg når junior kommer. Bekkenet får jo juling nok under fødselen. Så antagelig vil du få bruk for beltet en stund etter fødselen og. Jeg var hos en fysioterapeut/osteopat som justerte en skive-dings rett under bekkenet og det gjorde underverker. Lykke til (hvis det er noen trøst så er jeg akkurat som deg men jeg klarer å begrense meg litt)
Idun<3tosmå<3 Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Uff, jeg snyes du skal tenke MYE mere på deg selv. Husk du skal ha kroppen din etter fødselen også! Det du gjør nå kan faktisk påvirke deg i lang tid etterpå! God bedring da!!
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2009 Hehe... Jeg hadde ikke gjort alle de tinga om det ikke var "nødvendig".. Måtte ut med bilen for å levere mini i bhg så da måtte jeg måke her hjemme.... Dro til svigerinna mi etterpå og der hadde min andre svigerinne kjørt seg så fast at ho blokkerte veien for andre biler... Bare derfor jeg måka og dytta og styra. Hehe... I dag har jeg ikke løfta tyngre enn en full tekopp! Måtte bare klage litt... Ang det bekkenbeltet: Har et her, men synes ikke det er no særlig bra for meg, det sklir og er ubehagelig. Satser på at bekkenet gjør som sist, etter fødsel var bekkenet som normalt igjen, kunne gått ut og dansa salsa om jeg ville...
Idun<3tosmå<3 Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Da var du heldig:) Jeg klarte så vidt å snu meg for å amme på neste pupp..... Takk til Pappaen som gjorde ALT den første tida!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå