Gå til innhold

Hvordan bli kvitt/lindre munnskold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går så tårene spretter snart her. Har hatt det en ukes tid nå og det gjør kjempevondt, blir bare verre og verre. Har prøvd en slik gel fra apoteket som skal virke smertestillende, men syns ikke det hjelper noe. Klarer snart ikke verken spise, drikke eller pusse tenner. Hjelp! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Korisodyl, beklager litt usikker på skrivemåten, men uansett, du får den på apoteket eller hos tannlegen til ca 50 lappen. Funker kjempebra!

Skrevet

Corsodyl syns jeg ikke hjelper nevneverdig.

Har du prøvd AftaMed?

Hvis det er helt ekstremt, jeg hadde 4 på en gang i høst etter at jeg spydde pga sjøsyke på Danskebåten, jeg klarte ikke å snakke i telefonen engang... Da kan du få resept på noe som heter KenaCort hos legen! Dette er kortisonsalve som legges på såret, og det er ofte bra etter bare en natt med salve på. I hvertfall mye bedre... :)

Skrevet

Jeg har provd aloclair gel, det er vel kanskje noe av det samme.. Har bare en ganske stor på underleppen jeg da, må kanskje være enda værre hvis man skal få reseptbelagt?

Skrevet

Om du er plaget med det , kan du prøve å bytte tannkrem til Zendium.

Skrevet

Såpefri tannkrem!!! Zendium er kjempebra!!

Finnes ett urtepreparat ¨på helsekost som hjelper og, står helt stilt ka navnet var... men di vet ka det er om du spør etter noe mot munnskold...

Skrevet

Må bare spørre jeg da, etter å ha sett reklamen for afta med som hjelper for after i munnhulen og munnskold. hva er det?? både munnskåld og after i munnen??

Skrevet

Munnskold og after er vel det samme. Sår i munnen.

Skrevet

Ja jeg er klar over at jeg burde byttet til zendium, men jeg liker ikke tannkrem som ikke skummer. Jeg har egentlig ikke munnskold så ofte heller, men når det kommer er det jo vondt som fy. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...