VinterSol+2 Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 mohahaha, jeg begynner å få pupper!! weeee! jeg har SAVNEEEEET melkepuppene mine etter at jeg sluttet å amme! hihi håper de blir like flotte denne gangen! (og det gjør mannebeinet også, mistenker jeg. hehe. stoor forskjell på AA og C-cup....)
Emma27 Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 he he.. det var et av de første tegnene mine også.. Samboeren var kjempe fornøyd, og jeg hadde kjempe vondt!hi hi.
VinterSol+2 Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2009 hehe. forrige svangerskap så vokste de ikke NOE, så dette tar jeg som et godt tegn. hehehe.. er straks 11 uker, så mannen syns det var på tide. lol.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Jeg tror jeg hadde blitt fornærmet jeg, om sambo maste om at puppene mine skulle bli større, kan han vel bare drite i, jeg er som jeg er ! (hårsår ? jeg ?)
VinterSol+2 Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2009 hehe. jeg skjønner han godt jeg. det var et av de store høydepunktene for han ved første graviditet. og en av de få tingene han hadde lest seg til før vi fikk barn. hehe. (og jeg harnormalt ikke pupper overhodet. så han får ta de små gledene han får når jeg er kvalm og uopplagt og bekkenet skrangler... hehehe) jeg syns bare det er koselig at han er opptatt av hva som skjer med meg og kroppen min, så lenge han er positiv rundt det jeg hehe. -han gleder seg veldig til magen blir større også, og til han kan ligge inntil meg omkvelden og kjenne sparkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå