Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Hei Jeg er i uke 28 nå, har en del smerter i magen. Har hatt trykk opp mot ribbeinene ( har tenkt at det kan være babyen, men hun sitter i seteleie) og har nå de siste dagene smerter i magen når jeg bøyer meg forover og bevegelser til sidene. Innimellom stikker det litt. Kjenner masse liv i magen fra tid til annen, så tror den lille har det bra. Bør jeg sjekke dette mer ut??
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Smerter oppover er vanlig, men kan også være tegn på svangerskapsforgiftning. Har du andre symptomer på det?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Har hatt lavt utslag på protein, men ikke mer enn "normalt", skal på kontroll igjen denne uken, så kan jo sjekke da. Har bare bekymret meg litt med de smertene når jeg bøyer meg fremover og slikt. Kjennes ut som jeg er "støl". Men siden jeg kjenner babyen litt hver dag, bør jeg kanskje bare ta det med ro!?!?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Viktig at du får fram all informasjon neste gang du er på kontroll, slik at du slipper å bekymre deg hvis det ikke er noe, eller at de oppdager at noe må gjøres. Jeg gikk nemlig med magesmerter, men var redd for å være hysterisk og legen tok meg ikke alvorlig fordi jeg nølte, det gikk veldig bra men jeg fødte prematur baby og burde fått en ul den gangen. Så stå på ditt hvis det er noe du bekymrer deg over, mest sannsynlig er smertene du har helt normale men det er alltid godt å få skjekka det ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå