PopUp Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Jeg går på som vanlig, og er veldig interessert ;o) Men hvor lenge må man holde på? Til man er fornøyd? Går man like fort opp igjen da (som med så mye (les: alt) annet...)? (Koster jo litt da...)
PopUp Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16534983 Søk på "frokostkonseptet" her inne ) Men jeg blir vel lurt igjen vel ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå