Gå til innhold

Oslo-dibbere - Nytt treff?

Anbefalte innlegg

Heisann Oslo-damene!

Hadde dere ett koselig treff sist helg?

Jeg har så lyst til å treffes igjen, har dere tid og lyst. Helgene mine går litt fort siden jeg arbeider, men har lyst til å prøve å få det til allikevel.

Nå førstkommende helg er jeg opptatt, men hva med helgen om 1,5 uke?? :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139737072-oslo-dibbere-nytt-treff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :)

Er faktisk borte / opptatt alle helgene i mars så passer dårlig for oss :(

De hadde flyttet babydelen ned sammen det andre, var ganske mye støy for de små.. Kan det være noe annet sted vi kan møtes? Jeg kommer ikke på noe i farta, andre som har forslag?

Hei!

Vi vil bli med vi og. Vi kan tidligst helgen 21.-22. mars. Frognerparken høres bra ut hvis det er fint vær, eneste at da må de små som ikke kan gå enda sitte i vogna lenge. Kanskje finnes det en kafe der det er plass for de små å røre på seg? Noen som vet?

Annonse

Annonse

Hei igjen :)

Søss og jeg er gressenker i helgen da mennene våre er på fotballtur.. Kunne ikke si nei når hun ba oss til seg og sine! Det var dumt, men jeg er klar igjen neste gang! Har jo forøvrig bra oppmøtestatistikk, så får vel gå denne gang he he!

Ser at det har kommet to avbud, jeg må dessverre også melde avbud... :o(

Jeg jobber jo denne helgen her, så mannen har igjen bestemt seg for å ta med seg barna hjem til svigermor. Det er egentlig best både for meg og han, jeg synes det er godt å få sove litt og han synes det er slitsomt å underholde barna hjemme når de må liste seg fordi jeg sover.

Jeg hadde tenkt å ta meg en tur ned uten barn jeg da, men siden to har meldt avbud så tror jeg at det blir litt dumt...

Jeg har jo så lyst til å bli med på treff igjen, synd at ettermiddagene er såpass travle for folk for jeg synes at helgene dessverre går så fort, spesielt siden hver tredje helg går til jobbing for meg! :o/

Vi kan ikke prøve å få til å treffes om to, fire eller fem helger i stedet?? :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...