Gå til innhold

Oslo-dibbere - Nytt treff?


-carina-

Anbefalte innlegg

Heisann Oslo-damene!

Hadde dere ett koselig treff sist helg?

 

Jeg har så lyst til å treffes igjen, har dere tid og lyst. Helgene mine går litt fort siden jeg arbeider, men har lyst til å prøve å få det til allikevel.

Nå førstkommende helg er jeg opptatt, men hva med helgen om 1,5 uke?? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :)

 

Er faktisk borte / opptatt alle helgene i mars så passer dårlig for oss :(

 

De hadde flyttet babydelen ned sammen det andre, var ganske mye støy for de små.. Kan det være noe annet sted vi kan møtes? Jeg kommer ikke på noe i farta, andre som har forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med!

Så lenge det ikke dukker opp en kamp eller besøk jeg har glemt da...

Ganske tett timeplan her og.

Hva med Frognerparken? Gå på kafè etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi vil bli med vi og. Vi kan tidligst helgen 21.-22. mars. Frognerparken høres bra ut hvis det er fint vær, eneste at da må de små som ikke kan gå enda sitte i vogna lenge. Kanskje finnes det en kafe der det er plass for de små å røre på seg? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den helgen (21-22) kan ikke jeg :-(

Får besøk av mamma.

Kommer ikke på noen kafè i farta, men det er jo en god del å velge i på Majorstua.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber dessverre da...

Men vi møtes kanskje etter barnas sovetid, så da kan jeg prøve å komme meg opp når Helene våkner, så kan vi komme en tur! Hadde vært koselig å møttes igjen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan tidligst kl. 14.30 eller helst kl. 15, han sover som regel til kl. 14 eller så må han spise etter på. Blir det sent for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det passer greit med klokka 15, Helene har begynt å sove litt senere om dagen hun også... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeey, første helgen i april passer da bra her og :) Snakker vi lørdag eller søndag og hvor? Det er jo lekeland på Majorstua også, men jeg vet ikke hvordan det er for de minste der..

 

Ses :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lørdag passer bra her :-)

Har vært på lekeland på Majorstua, det er ikke så veldig stort for småttisene, men Sondre koste seg når vi var der.

Er været bra så kan vi jo møtes ute, har en som digger både snø og sand ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi si lørdag kl. 15? Kanskje vi kan treffes ved majorstuakrysset alle sammen siden vi ikke vet enda om vi kanskje skal gå en tur eller være inne på lekeland? Vi kunne treffes der ved minibankene og trappa der man går opp til tbane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut!

Er det fint vær kan vi jo gå til den store lekeborgen nederst i frognerparken. De har en liten del der for småttiser. Hvis været svikter så er jo lekeland supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

 

Søss og jeg er gressenker i helgen da mennene våre er på fotballtur.. Kunne ikke si nei når hun ba oss til seg og sine! Det var dumt, men jeg er klar igjen neste gang! Har jo forøvrig bra oppmøtestatistikk, så får vel gå denne gang he he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må desverre melde avbud, svigerfar har vært inne med lungebetennelse igjen, så vi skal dit på sykebesøk før vi reiser på påskeferie.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det har kommet to avbud, jeg må dessverre også melde avbud... :o(

Jeg jobber jo denne helgen her, så mannen har igjen bestemt seg for å ta med seg barna hjem til svigermor. Det er egentlig best både for meg og han, jeg synes det er godt å få sove litt og han synes det er slitsomt å underholde barna hjemme når de må liste seg fordi jeg sover.

Jeg hadde tenkt å ta meg en tur ned uten barn jeg da, men siden to har meldt avbud så tror jeg at det blir litt dumt...

 

Jeg har jo så lyst til å bli med på treff igjen, synd at ettermiddagene er såpass travle for folk for jeg synes at helgene dessverre går så fort, spesielt siden hver tredje helg går til jobbing for meg! :o/

 

Vi kan ikke prøve å få til å treffes om to, fire eller fem helger i stedet?? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

 

Vi får treffes en annen gang da. Ble litt hekstisk her hos oss også i dag så det passer egentlig fint at det ble avlyst :o). Vi får bare finne en annen helg som passer for alle. Ha en fin påske alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...