christianne Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Hei alle sammen:) Nå har jeg og min samboer (endelig) bestemt oss for å prøve å få barn. Jeg har fått vite at jeg kanskje ikke kan bli gravid eller at det kan ta lang tid (psos) så da er det bare vente å se. Håper på å bli kjent med andre som prøver el har fått det til.
drømme_venter på spiren - 1 MA Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Hei, hei:-) Velkommen hit!! Er kun i 2 pp jeg, så er ganske fersk her selv!! Håper dere får det til raskere enn dere tror!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Velkommen hit og masse lykke til som prøver:) Håper du blir raskt gravid selv om du har pcos. Krysser fingrene for deg!
Celeste85 Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Hei på deg:) Dette er 2pp så er ganske fersk jeg også. Det er hvertfall en skikkelig spennende tid! Håper virkelig det klaffer fort for deg. Synes det er lenge å vente allerede, så gjelder å være av den tålmodige typen. Masse lykke til hvertfall!
Celeste85 Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 drømme_venter på spiren-2pp: Er det lenge til du har IKM?
steinbukk_80 Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Hei Christianne Jeg er ny her inne selv. Har prøvd siden mai i fjor men skjer ikke noe. Har ikke fått noen syklus enda, dermed ingen eggløsning og ingen barn. Så nå har jeg kastet inn håndkleet og prøver akupunktur. Skal vist være veldig effektivt, så mulig et tips til deg også Uansett, lykke til.
You can call me Dårris Skrevet 3. mars 2009 #7 Skrevet 3. mars 2009 Velkommen velkommen:) Håper dere snur i døra alle sammen:) Vi er i 4 pp nå, og jeg er fryktelig utålmodig. Lykke til!
chr!st!n@ Skrevet 3. mars 2009 #8 Skrevet 3. mars 2009 Hei hei, e åsså ny her:) Er i 2pp jeg å meldte meg inn her akkurat nå. Lykke til til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå