*lykkelig mamma* Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Har i kveld hatt litt smerter/ubehag (vanskelig å definere) i venstre eggstokk. Er dette vanlig? Er i uke 11+6. Har to barn fra før men like usikker hver gang.
annri 71 Mamma til 3. Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Jeg også har kjent det innimellom. Kan definere det som når jeg har hatt eggløsning, det samme ubehaget. Må sette meg forsiktig ned osv. Har ikke kjent det i de andre to svangerskapene. Er 18+2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå