Gå til innhold

Første hårklipp?


-carina-

Anbefalte innlegg

Noen som enda har vært hos frisøren til første hårklipp?

Helene har fått hår som kommer ned i øynene, men foreløpig bruker jeg bare hårspenne og lar det vokse litt til... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, frisøren har jeg ikke brukt penger på.. men har klipt luggen hennes litt, for det var bare noen tynne fjon som gikk nesten ned i øynene, så jeg klipte litt benere av og skrået håret i tinningene. Tenker egentlig å ordne det selv, annet enn før jul eller andre høytideligheter. Har ikke så lang erfaring med saksa, men det er da vel ikke så vanskelig? ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært hos frisøren, men klippet han skikkelig på hele hodet selv i høst. Begynner å bli mye hår nå, men skal nok vente litt med å klippe han. Tror jeg tar det selv neste gang også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos frisøren med Luca på fredag. Da brukte vi barbermaskin bak, for han hadde litt vel langt babyhår der bak. Han fikk en fin guttesveis, så nå skal vi spare til langt hår. Jeg har klippevegring, derfor brukte jeg penger på å klippe han. Han ble så fin atte! :) Kostet meg 150 kr, men neste gang skal nok onkel få barbere han istedenfor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erisa og Althea: Jeg har bare erfaring med en tidligere kamerat, han ba meg om å klippe han. Jeg tok litt her og litt der, så måtte jeg ta litt mer her og litt mer der for å rette opp. Og så litt mer her og der. Til slutt var det nesten ikke noe å rette opp! :oD

(er det derfor det er en tidligere kamerat tro??)

 

Jeg tror ikke jeg tør prøve meg på håret til Helene jeg...

(Men storebror sitt kutter vi med maskin selv da, det er veldig kjekt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...