FødeklarTaus <3 lilletulle <3 Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 spennede...er 18+2... har en magefølelse på gutt...hadde rett første gangen,da var det jente...men da fikk jeg ikke vite det på ul, hun lå med rumpa og ryggen til... gleda me.....grua meg litt og da...
meg & to små vampyrer Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Hei hei:) Enda en som skal i morgen altså. Sjekk tråden under, vi er mange. Jeg er 18+4. Tror gutt jeg også, men jeg kan ta feil da.. Gruer meg litt selv jeg.
FødeklarTaus <3 lilletulle <3 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2009 ja så den...måtte skrive litt der og:) jeg gruer meg mer denne gangen en første...vet ikke hvorfor... glad når jeg er ferdig:) og gleder meg til og stå opp i mårra... storesøstra gleder seg også... lykke til...spennende og se om vi har rett magefølelse...
meg & to små vampyrer Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Ja, blir rart dette, greit at man kjenner sparka, men nå skal vi endelig få vite at/om alt er bra med den lille...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå