Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Hei, Skrev i det andre innlegget at jeg hadde fått de herbal-produktene for 670 kr. Du sa at det er kun 3 stk som selger det, men det kan vel ikke være sant. Men, så ble jeg plutselig usikker. Jeg får produktene i morgen. Står det noe på de produktene du har ? For hvis det står forskjellige ting, så hadde det vært fint om vi kan sammenligne (bare for å se at jeg har fått de samme produktene som dere andre). Er det greit hvis jeg roper på deg i morgen ?
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Hei. Altså, det jeg mente er at det bare er 3 stk som driver dette som heter frokostkonseptet. Andre som selger herbalife selger sikkert de samme produktene, siden de driver med herbalife, men de er ikke spesialisert på disse 3 produktene sammen som en helhet, altså frokostkonseptet. Jeg lurer selv på å begynne med herbalife etter at jeg gikk ned nå. Dette fordi jeg har mange bekjente som vil køpe om jeg begynner. men vi får se.. Uansett.. grunnen til at jeg vet så mye om dette er nettopp fordi jeg har lest MYE om det de siste dagene. Håper du blir fornøyd i morgen da. Bare å si ifra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå