nawi Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Hadde svangerskapsforgiftning med nr 1 for 10 mndr siden. Er nå 3 mndr på vei med nr 2 (her ligger vi ikke på latsiden nei....) Var hos legen i dag, og da jeg kom hjem så jeg at jeg hadde +1 protein i urin. Litt tidlig med det allerede vel? Noen med erfaring? Rart at de ikke sa noe heller. Får ringe i morgen. Men ble litt bekymret her.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Tror det er litt tidlig ja. Jeg kjenner meg igjen. Er bekymret for akkurat det samme, og har vært det hele tiden, men er da kommet til uke 34 uten tegn til svangerskapsforgiftning... Men hver gang jeg skal på kontroll er jeg sikker på at noe er galt.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 +1 proteiner alene indikerer ikke svangerskapsforgiftning.., eller begynnende.. +1 i proteiner har jeg hatt flere ganger i svangerskapene.. Det Kan være noe så enkelt som forurensning/utflod i urinen bare ..
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 kan også være et tegn på uvi.. jeg hadde også svangerskapsforgiftning med nr 1.. fikk ikke med nr.. hadde også utslag på stix,men det var pga uvi.. så det trenger ikke ha noen med at det kan være begynnende svangerskapsforgiftnin..=)
nawi Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2009 Takk skal du ha;-) Da er jo alt greit da jo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå