Gå til innhold

drømmehagen!!!

Blafrende Hengejur♥♂08♂13?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alex ser fast på drømmehagen før pysjen og kveldsmaten, og han bare elsker det! i dag FNISTE han til Makka Pakka sin dans:) han girer seg så fælt opp noen ganger at jeg lurer på om han har godt av å se det, men han spiser bra og legger seg fint når det er slutt, så det er vel ingen fare!

flere som har barn som elsker drømmehagen? Og hvilken figur liker barna best? Og hvor gamle er barna?

Her er Hinkel Pinkel den tøffeste, med Makka Pakka på god andreplass. Men konglene er ikke verdt å se på nesten:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille gutt spør etter makka pakka fra han står opp =P Drømmehagen er mye mer stas enn barnetv. Så her ser han det i stede.

Han er 2 år. Så ingen som han syns er tøff enda tror jeg. Sier makka pakka oftest. Men kan navnene på de andre også. Å så er han veldig flink til å danse sammen med hopsi daisy, prøver å herme :o) Så søt atte!

Skrevet

Hvilken kanal og når går Drømmehagen??

Skrevet

Jenta mi på 2,5 år elsker drømmehagen - jeg blir SPRØ av den serien.. Syns det blir så alt for fjasete og meningsløst.

For øvrig så er det Hopsy Daisy som er heltinnen, hun er veldig opptatt av den figuren.

Skrevet

på nrksuper/nrk3. går halv 6 på ettermiddagen, så jeg syns det passer bedre enn barnetv med tanke på legging osv;) Også er det 10000 ganger bedre enn barnetv!

Skrevet

Mini er 1,5år og begynner å gå lei, han har blitt mye mer opptatt av barnetv enn han har vært tidligere. Men av og til er drømmehagen gøy og se på også. Dagens episode med konglene og vottene fasinerte han veldig.

Og når han ser på, så danser han alltid sammen med dem på slutten.

Skrevet

Det er ihvertfall søvndyssende på oss voksne! Vår 2 åring veksler mellom om å være veldig opptatt eller totalt likegyldig. Hvis han er litt trøtt så liker han gjerne å sitte i armkroken og se på det. Når de tar den fellesdansen tar han seg gjerne en vals og det er så søtt. Hinkel pinkel og makka pakka er favorittene. Han er blitt mer opptatt av barnetv, spesielt hvis det er ekte mennesker og ikke tegnefilm.

Skrevet

hadde jeg fått tak i de folka som laga den serien hadde jeg fillerista dem! herreguuud for et slitsomt program!synd for meg at jr synes det er stor stas!

Skrevet

Jenta mi på snart 2 elsker serien. Hver dag etter middag spør hun etter hoppedeisi, pitepite(hinkelpinkel) og pattapatta (makkapakka). Hun virker også som hun liker tomle (tomlingene), nintynånten (ninkynonk) og plinkyplonk :-)

Men de små konglene er ikke så morsomme nei...

Vi lar henne se serien. Hun er ellers ikke så kjempeopptatt av tv, men det blir vel mer med tiden...

Skrevet

Min gutt på 2,5 elsker det! Han på 4,5 ser også gjerne på det selv om han er litt stor ;)

Skrevet

Mine er faktisk bare ett år, så det er vanskelig å hvem de liker best.Men jeg holder en knapp på hoppsideisi. HInkel Pinkel og tomlingene er også bra. Men blir det for mye kongler finner de heller på noe annet. He he.

Blir selv gal av alle heliumsstemmene, tror det må være en haug med sosionomer på syretripp som lager de der greiene;)

Skrevet

Min gutt på 18,5 mnd elsker makka pakka. Har makka pakka bamse som han drasser med seg over alt.. snakker til han.. gir han mat.. kysser og klemmer på han.. setter han ved siden av seg når drømmehagen e på tv... :)

Makka pakka dansen er innøvd :) Litt vanskeligere me sangen, men klarer noen av "ordene" :)

Skrevet

Veslefrøkna på 2 år elsker drømmehagen og forlanger at jeg synger hoppsydaisy sangen som nattasang hehe.. Føler meg like lur hver gang.

Favoritten er hoppsydaisy :)

Hun ser ikke så myepå tv ellers, men blir krise i heimen hvis hun går glipp av drømmehagen.

Skrevet

Jenta vår på 2,5 år ser "håppsi desi" hver dag og mener fast og bestemt at hinkel pinkel heter hoppsi deisi, hehe.. Jeg mener det er behagelig å kunne "fosrvinne" en halvtime og musikken er avslappende :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...