lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Her er det mest tv2. Har parabol og dertil kanaler, har både canal digital og viasat. Samboern ser endel på film kanaler og fotball kamper, men det er stort sett på formiddagene når jeg er på jobb, eller på kveldene, og da kan han stort sett sitte nede i kjellerstua.
metaMORfose Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Tv2 her også. Vi har bare vanlig kabelpakke fra Canal Digital, og det holder lenge.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Tv2 og TVN er vell de kanalene jeg ser mest. Vi har parabolpakke fra Canal Digital. Mannen ser en del fotball, derfor vi har denne pakken - pga fotballen.
blond Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Jeg bruker nok flest timer med Tv 2 i stua, men ser gjerne på Christian på nrk 2 ("I kveld") og litt på Tv 3.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Det blir mye tv Norge og tv2. Vet ikke helt hvem mest av disse to..
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 NRK/Tv2 og kanal digital når samboer'n er hjemme, BBC entertainment/lifestyle (+ litt NRK) når jeg er alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå