Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Hvordan hadde du reagert om søsteren din hadde hatt sex med mannen din?Og hvem hadde du vært mest sint på ? Søsteren eller mannen?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Begge to- det er uakseptabelt fra begges side. Jeg hadde hevet mannen ut døra og kutta kontakten med søstra.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Vanskelig å si, for det hadde ikke skjedd.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 det hadde jeg aldri kunnet akseptere eller tilgi for noen av dem. hadde kutta kontakten med de begge så langt det lot seg gjøre. måtte vel delt omsorgen for barna med mannen da, men ikke noe utover det.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Jeg hadde vært knust siden jeg hadde mistet to mennesker som betydde mye i livet mitt. Har et kjempegodt forhold til både min mann og min søster, så det ville vært grusomt. Og ikke minst så hadde barnet mitt mistet det forholdet hun har til pappan sin og det gode forholdet til tante. Jeg hadde nok aldri klart å ha noe forhold til de igjen!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 Jeg har veldig vanskelig for å sette meg inn i akkurat det for det er så utenkelig... Og det hadde nok påvirket reaksjonen min også. Hadde kommet som lyn fra blå himmel. Jeg hadde blitt sint. Aller mest på mannen fordi han er 10 år eldre enn søsteren min, og jeg ville trodd det var han som tok initiativet... Han har det største ansvaret med å holde seg unna andre kvinner. hadde selvsagt blitt lynforbanna på søsteren min og! Hadde nok ødelagt vennskap og forhold og alt. Men tror aldri jeg kommer til å oppleve noe sånt heller da...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 kutta glatt ut mannen!! slitt nå jævlig med å kunne stole på søstra igjen. men vet jeg hadde tilgitt henne på sikt.. er alt for glad i henne. menn kan byttes ut, ikke familie:)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 Før eller etter du selv var inne i bildet?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #10 Skrevet 3. mars 2009 HAHAHA... en helt hinsides tanke for min del.. Hvis min søster hadde hatt sex med min mann måtte jeg vel ha meg med hennes tenker jeg. Øye for øye og tann for tann moowhahahah...
<3Lykkelig<3 Skrevet 3. mars 2009 #11 Skrevet 3. mars 2009 Nå har jeg ikke noe mann og vet uansett at jeg kan stole 100% på søstra mi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå