Hanna78 Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Dette var en herlig opplevelse. Både rart og helt fantastisk å se den lille babyen i magen. Ble mer virkelig hvertfall. Fikk med noen helt skjønne ansiktsbilder. Alt var perfekt og da kan man ikke be om noe mer. Og Mona, vi fikk vite kjønnet; det blir en gutt. Og termin ble satt 3 dager fram så da blir det juli barn. Hilsen veldig stolt, lettet og glad førstegangs.
cec26 Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Gratulerer så mye med overstått UL, det er deilig å få vite at alt er ok...
Kinemor85 Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Gratulerer så masse! Det er en helt fantastisk følese og se at alt er som det skal med den lille:) Vi skal på vår andre ul i morgen,og håper veldig at vi får vite kjønnet!
meg & to små vampyrer Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Hei! Var spent på om det skjedde noe nå snart ja.. utålmodig på å få vite for andre og meg selv jeg nemlig;) Så gøy med en gutt da (og at du ville vite det også!). Termin frem tre dager betyr at du nå har termin 31 eller 30 juli da Hanna? Så deilig når det går den veien..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå