Gå til innhold

Vært hos legen i dag;)


mahita88

Anbefalte innlegg

Var hos legen i dag, fikk nok en gang bekreftet at jeg var gravid. Er enda i passelig sjokk for dette var ikke planlagt! Har en sønn på 21 mnd fra før av.

 

Jeg har gådd på yasmin så vet ikke hvor langt jeg er på vei, men i følge symtomene og legen er jeg mellom 6 og 9 uker.

Får vertfall tidlig UL for å sjekke hvor langt jeg er på vei. Blir spennende å se om alt er som det skal så langt. Håper vertfall det!

 

Ønsker alle andre gravide lykke til;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

spennende!! håper dere gleder dere, selv om dere kommer inn under den statistikken over de som blir gravide på pillen;) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er som har funne det ut så sent. Slipper iaff litt av ventetiden. :)

 

Og da får du se hjerteslag på UL.

 

Gratulerer så mye!! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg synes det er nok venting jeg:S

 

Kan opplyse om at jeg har time til ultralyd 23.mars!!:D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det mangeler ikke på venting når man er gravid. Tenk at man må vente nesten et helt år...

 

Jeg skal også på tidlig ul, 25.mars for min del. Blir spennende. Viss der er hjerteslag er man et langt steg på vei iaff.

 

Da får vi oppdatere hverandre på hvordan det går, og ruge alt vi kan så lenge. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle egentlig til tidlig ul 16 mars men er da bare 6+4 uker på vei, så jeg utsatte det til uke 11+4.

blir spennende å høre hvordan deres ul går og hvor mye dere ser.

 

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg får se et hjerte som slår bryr jeg meg ikke om resten, hehe.

 

Håper alt går bra, men blir ivertfall godt å ha en termindato å forholde seg til som er litt mer nøyaktig enn 6-9 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...