Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Nei nå eksploderer jeg snart ass!! Babyen må ha det fryktelig trangt inni der...For den kneker seg noe vannvittig opp under ribbeina mine...uff klarer ikke å sitte nesten i det hele tatt er nødt å ligge bakoverlenet med ryggen eller ligge...skal det være sånn da hele tiden? Er så øm overalt!
Underveis --> Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Jeg prøver å fortelle ham at dersom han synes det er så utrolig dårlig beinplass, så får han se til å komme seg ut. Her ute er det nemlig MASSE plass til ham *hehe*
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Det der var bare så utrolig bra sagt underveis!! Ler godt! hehe!
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 vet akkurat hvordan du har det underveis.dk. Jeg har så utrolig kort overkropp i forhold til bena at jeg får ikke en finger i mellom hoftebenet å ribbena.. Det er direkte vondt for min lille tass bor inni ribbena.. jeg og sier til han at han bare kan komme ut. for her er en stor seng som venter:) men han hører ikke på meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå