Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer fra dette sykehuset i forbindelse med fødsel?

Gode-dårlige? Har tidligere født på Bærum, og ikke veldig fornøyd med oppholdet der verken før eller etter fødsel (merk;veldig fornøyd med oppholdet under fødsel), men synes bla jeg fikk veldig dårlig oppfølging med amming og problemer jeg følte rundt dette ble ikke tatt veldig på alvor den gang, derfor er jeg veldig spent denne gangen om jeg da altså skal på Gjøvik.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innlegget skulle vel egentlig legges på barnimagen-sidene, men kanskje noen kan svare her også..:)

Skrevet

Terningkast 6 herfra!

Fødte på Gjøvik i des 06, og vi hadde et kjempefint opphold. Langvarig fødsel, som endte med et helt udramatisk keisersnitt, sett fra min side ihvertfall, følte meg godt ivaretatt hele veien.

Lå på barsel i 5 dager etterpå, fikk god hjelp til amming, de har også ammepoliklinikk, så man kan komme og få hjelp til amminga etter at man er utskrevet.

De har også muligheter for familierom.

Flott personalgruppe, trygge og gode alle sammen!

Håper du får et fint møte med Gjøvik, og en fin fødsels og barselopplevelse!!

Skrevet

Jeg har positiv erfaring med Gjøvik sykehus. Syns jeg ble godt tatt imot og fulgt opp hele veien. jeg følte meg trygg og samboer følte seg trygg :). Syns også jeg ble godt fulgt opp etterpå med tanke på amming, stelling av babyen osv. Når det er sagt så er dette min erfaring med sykehuset, jeg har snakket med folk som både er fornøyde og misfornøyde.Men sånn er det vel de fleste steder vil jeg tro.

Skrevet

Gjøvik får full pott her også. Har født der 3 ganger og de er helt fenomenale:)

Skrevet

Jeg fødte på Gjøvik i januar. Følte hele tiden at jeg ble tatt veldig godt vare på. Jeg sleit med ammingen i starten og fikk masse hjelp. Syntes alle på føden/barsel var utrolig hyggelige. Som hun over sier, så har de ammepoliklinikk man kan få time hos om man har problemer med amming. Jenta mi hadde gulsott og jeg fikk god oppfølging etter vi hadde reist hjem fra sykehuset. Håper du får en positiv opplevelse på Gjøvik. Lykke til med fødsel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...