Mammaja 120107 Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Jeg får dårlig samvittighet om vi er inne en hel dag mens andre jeg snakker med sitter inne hele helgen og henter seg inn etter en aktiv uke med verdens beste samvittighet. Hva gjør du?
Ksenia & Anjem Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Er som oftest ute på farta..På lørdag var vi bare hjemme..deiiilig det også
mamman til to gutter Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Vi er ikke alltid ute begge dagene i helgen, men jeg får dårlig samvittighet når vi bare sitter inne en hel dag:-)
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Litt forskjellig. Alt etter humør, hva vi har lyst til å gjøre, om vi er slitne etter en lang uke osv. Har i hvertfall ikke dårlig samvittighet for en inne-helg, for det blir nok frisk luft ellers i uka :-)
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 jeg og ungene hadde blitt gal av aa sitte inne hele helgen. soendag kommer vi oss relativt sent ut paa tur, men vi maa ut aa gjoere noe
2 Sommerbarn Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Vi er ofte inne på lørdagen hvis det er stygt vær. Da har vi "kosedag" hjemme med film, baking, leking osv. Har aldri hatt dårlig samvittighet for at barna mine får en rolig dag sammen med foreldrene innimellom. På søndagen går vi på tur eller reiser på/får besøk, gjerne begge deler. Dette gjelder kun om vinteren, fra mai til oktober er vi alltid ute på noe både lørdag og søndag hvis alle er friske og raske ;-)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 Hvis det er dårlig vær og vi ikke har noen andre planer (som besøk eller shopping) så kan vi godt være inne en hel dag eller helg.
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 Har aldri vært inne en hel dag, såfremst ingen av oss er syke.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 Vi er for det meste hjemme, men er såklart ute å "lufter" oss i en time eller to hver dag vi er hjemme =)) Er det greit vær er vi ute flere timer og går kanskje bak i skogen og griller pølser/pinnebrød på bål =))
Gulosten™ Skrevet 2. mars 2009 #10 Skrevet 2. mars 2009 Er veldig sjelden vi finner på ting i helgene. I helgen var vi i svømmehallen på lørdag, og bare hjemme i går. Deilig å slappe av og få gjort litt ting hjemme, og syns Soff har godt av å få kjede seg litt. Var på lekeland på fredag da. Jeg hater virkelig å være ute, syns det er gruuuuuuusomt! Fryser bestandig og det er kjedelig ute. Hehe. Soff får rast fra seg i barnehagen, går på tur, er masse ute, leker med alt mulig rart, får utfolde seg med forming, baking og andre aktiviteter. Så jeg har overhode ikke dårlig samvittighet
Mamma til to tette Skrevet 2. mars 2009 #11 Skrevet 2. mars 2009 Ut må vi hver eneste dag hvis ikke barna er syke, sønnen min elsker å være ute uansett vær (heldig siden vi bor i Bergen ,-) og han trenger å luftes! Men det er klart vi er ikke ute i 4 timer hvis det pøser ned, da deler vi det gjerne opp i to turer på for og ettermiddag. Denne helgen var begredelig, lørdag sluddet det og søndag pøste det men ute var vi hele gjengen uansett. Men gjett om vi gleder oss til vår og sommer. Om sommeren er vi mye ute på vår store terrasse og flyter lekeplassen ut dit.Vi legger ikke så mye planer og farter ikke så mye rundt, får gjerne besøk av familie og venner men ellers så bare koser vi oss med lang frokost. grøtlunsj og god middag og fokus på masse leking og kos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå