♥●•٠·˙Kari Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Vi er i 7pp og det virker ikke som syklusen min vil... Litt fortvilt også er det vanskelig å ikke ha noen å snakke med.
oneLone Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 her er dte mange å snakke og spørre:) vi er i pp. siden høsten 07
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Vi har også prøvd siden september!! Har IKM i morgen. Har ikke følelsen av at det har klaffet denne mnd heller.. Tok test både i går og i dag. Negative ;( Lurer på om det alikevel er en mulighet for at det har klaffet.. (at EL er litt forskjøvet) *håpe håpe* Kjempe deilig å kunne snakke med andre som er i samme situasjon. Har du gått på hormonell prevansjon før dere begynte å prøve da? Når har du IKM forresten?
attpåklattimagen:-) Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Hei du! Vi har prøvd siden okt 08... Gikk på psprøyte før det..dumt! Bruker du EL tester?
♥●•٠·˙Kari Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2009 Så godt å få respons fra andre prøvere. Jeg brukte p-piller. Skal til gyn til uka. Virker ikke som jeg har EL.
Dilldall Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Det er helt håpløst når syklusen ikke vil.. Driver å prøver diverse helsekost jeg nå. Håper venter bare på innkalling til utredning, og tenkte jeg kunne prøve litt forskjellig mens jeg venter... Jeg har heldigvis en god venninne som vet at vi prøver, men hun er ikke i samme situasjon... Så begrenset hvor mye "sutring og prøve-å-bli-gravid-prat hun orker...
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 Anbefaler å dra til privat gynekolog! Mye raskere! Jeg fikk time på dagen Hun tok innvendig ul og fant mange små cyster på eggstokkene, derfor fikk jeg dobbel kur med pergo! For jeg hadde ikke EL. Har nok ikke hatt det på noen år heller. (gikk på p piller før) Er nå i pausemnd etter kuren og er litt spent kan man si.. samtidig vil/ klarer jeg ikke få så store forhåpninger. Er så redd for å bli skuffet- IGJEN.. Har som sagt testet, men helt blendahvite tester enda IKM er i morgen.. Mister liksom håpet, når jeg leser om alle som får skyggestreker flere dager i forveien Snufs... Syns det er litt vanskelig jeg :s VIL SÅ GJERNE!!!!!!!!
proud mama Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 hallo:) Vi har vært prøvere siden august 08. Vært prevansjonsfri siden høsten 06. Fant EL forrige måned ved hjelp av El tester, men klaffet ikke da heller. venter fortsatt på at en spire skal klamre seg fast.. Har El i disse dager, men ser ut til å ha fått Uvi, så lite aktuelt med sengekos;) ser ut som vi er mange i samme båt som startet å prøve på høsten i 08 iallefall.. mvh
nimo1 Skrevet 3. mars 2009 #10 Skrevet 3. mars 2009 jeg har også prøvd siden høst 08 men ingen lykke hittil, blir skuffet hver måned. håper på at det kan klaffe denne gangen ,det er lov å håpe håper at det skal gå bra for oss alle.
titinn Skrevet 3. mars 2009 #11 Skrevet 3. mars 2009 Hei! har også vært prøvere siden sept/okt 08 men foreløpig ingen spire.... vet at vi ikke har prøvd lenge iforhold til andre som sliter, men VIL SÅ GJERNE!!! Også har jeg tenkt tidligere da vi ikke prøvde at tenk om vi ikke kan få barn..også nå da vi prøver så er det faktisk det som problemet!!.. Vet jeg har EL hver måned for jeg har endel utflod og ømt i underlivet. Jeg har Crohns og tar noe medisiner men det skal ikke påvirke hormonene og sjansen til å bli gravid har jeg blitt fortalt. Tar både folat, omega3 og sink+c vitamin. Har også fått samboeren til å ta sink. Skal til gyn.undersøkelse i april for å undersøke også skal samboeren få testa seg også... Godt det er flere som er i samme situasjon. Vi må prøve å ikke bli stresset..det hjelper iallefall ikke...
cleo71 Skrevet 3. mars 2009 #12 Skrevet 3. mars 2009 Stakkars deg, det er vanskelig det der, men ikke mist motet, en dag så er den der. Og jeg skjønner så godt at man kan føle seg litt ensom med å vente. Vi er i gang med å prøve etter en spontanabort. Det blir så viktig å bli gravid igjen når man har abortert, men nettopp derfor blir det vanskelig å få til. Prøv å tenk på andre ting, fyll hverdagen med noe spennende å holde på med, gode bøker, gode tv-serier, noe som gjør at du kan tenke på andre ting. Plutselig så er den der! Lykke til!!
cleo71 Skrevet 3. mars 2009 #13 Skrevet 3. mars 2009 Ps, jeg håper du vet, at det tar bare lengre tid for noen å få tilbake regelmessig syklus etter p-pillen, det er ikke deg eller kjæresten det er noe "galt" med. Noen dager holder jeg på å bli gæærn av å vente på at min syklus skal bli normal etter aborten, men jeg blir jo ikke fortere gravid hvis jeg blir sånn heller...
steinbukk_80 Skrevet 3. mars 2009 #14 Skrevet 3. mars 2009 Har prøvd siden mai08, skjer ingen ting. Har nesten ikke mens og når den kommer er det nesten ingen blødning og det går 6 ,7 uker mellom hver gang. Altså får jeg ikke eggløsning har jeg blitt fortalt. Så nå er det prøving med akupunktur som gjelder. Utrolig mye frustrasjon knyttet opp til det å bli gravid. Jammen ikke like enkelt alltid, det skulle jo helt ha skjedd i går. Men, hvis det er en trøst er det flere som er i samme båt og sliter med å få spiren til å sitte. Lykke til til alle oss:)
LHHR Skrevet 4. mars 2009 #15 Skrevet 4. mars 2009 Har prøvd siden september 08. Gikk på minipiller fram tl august. Da jeg ble gravid første gang tok det bare 4 mnd. Hvorfor skal det være så vanskelig denne gangen. "Stresser jo litt" også, for vil jo gjerne ha det til å klaffe, blir 38 år iår, så kjenner at tiden renner litt ut.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå