Miss Misantrop Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Du .... det er da kjempe morsomt! Så flink hun eller han er. Jeg hadde også vært kjempestolt!
Miss Misantrop Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Er det ikke sånn de fleste voksene kan alfabetet da? Uansett. Det er vel bedre å kunne ramse opp 50 tall en ikke å kunne det...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Så god hukommelse 2-åringen din har Skjønner du er stolt.
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Kult:) Min kan telle til 10 og jeg er også stolt;)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 Ingen ting i veien med å skryte litt vel... Du har grunn til å være stolt! Min toåring lærte å si traktor i dag. Jeg er kjempestolt
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 digger når det er lov å skryte av seg selv eller barna sine:) du har all grunn til å være stolt! min teller til 15, men ikke alltid feilfritt heller. er andre ting han er flinkere til, og jeg vet jeg har det med å skryte selv også
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 Traktor var faktisk det første ordet jeg sa. Jeg satt bak på et en sykkel i et barnesete og mamma holdt på å sykkle av så overrasket ble hun. Jeg syntes vi skal være litt stolte av barna våre jeg, når de faktisk får til noe spesiellt syntes jeg vi bør være stolte på deres vegne.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #10 Skrevet 2. mars 2009 HI her. Takk for så fine tilbakemeldinger, var sikker på at jeg skulle få mye pepper. Poenget er jo at jeg var like stolt da han gikk eller sa mamma for første gang:-) Man blir jo bare så rørt når de gjør fremskritt uansett hva det er:-)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #12 Skrevet 3. mars 2009 Min toåring kan også telle: "de de de de de de de de......................."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå