Gå til innhold

Er alle her flinke til å ta folat,d??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt så dårlig til å huske å ta b-vitamin-pillene mine med folat...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Kremt, kremt* Her trykte jeg på enter før jeg var ferdig;) Hehe... Husker før første svangerskap at jeg var utrolig flink og påpasselig med dette, men med lillegutt som skal i bhg og vi på jobb og hund som skal være med så stresser jeg litt for mye om morgenen til at jeg husker det;) Kommer som regel på det når jeg har lagt meg... Full skjerpings hos meg nå!!;)

Skrevet

Jeg er ganske flink til det.. Sett folaten ved tannbørsten din, så ser du den når du skal pusse tennene morgen eller kveld... Eller på nattbordet ditt.. =) Er jo litt viktig.. hehe

Skrevet

Ja, jeg begynte med folat i desember og har tenkt til å fortsette til jeg er 3 månder på vei;)

Har IKM om 14 dager;)

Skrevet

Jepp. Jeg har tatt folat daglig i 4 år og 9 mnd. Jeg pleier å sette dem frem ved tannbørsten når jeg pusser tenna om kvelden. Så ser jeg dem og husker å ta en om morgenen :-)

Skrevet

Har gått tom for det brettet med omega3 og folat i ett, så har glemt det et par dager nå. Dårlig samvittighet! "Note to self": kjøpe folat!! :)

Skrevet

Jeg tar folat med multivitaminer, den som heter gravid. Jeg har gjort det til en regel at jeg tar de sammen med frokosten og har de derfor stående på kjøkkenet der brødet ligger.

Skrevet

Flink og flink. Blir bedre og bedre.

Jeg tar de omega3 kapslene med folat, så jeg tror jeg får i meg nok, selv om jeg glemmer de en gang i blant.

Skrevet

Nei, det gidder jeg ikke lenger. Jeg har tatt dem i så mange måneder uten at jeg er blitt gravid. Så nå gidder jeg ikke ta dem før jeg faktisk blir gravid, om jeg noen gang blir det, da:-(((

Og jeg vet alt det der preiket om at man bør ta dem når man planlegger graviditet etc. Graviditet har vært planlagt i laaang tid, men dengang ei.

Så jeg gidder rett og slett ikke. Har ikke tatt dem de siste 2 månedene. Har ikm om ca en uke, og skulle det bli pos test, så kaster jeg meg selvfølgelig over dem igjen. Er bare drittlei alt nå....

Skrevet

Ja har tatt i en mnd nå, men er ikke blitt gravid enda, men de sier jo at du skal ta selv om du prøver :)

Skrevet

Har tatt folat/omega-3 i 2 måneder nå..Har dem stående ved tannbørsten:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...