Gå til innhold

Endelig er min vakre mirakel ute:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Torsdags kveld halv tolv merket jeg store mageknip (var uggen hele torsdagen) og det var ca 15 min mellom.. Men de var ikke så vonde.. Fikk sovnet halv 2 på natten og våknet av kraftige smerter kl 4. Og da var det ca 5-6 min mellom. Dusjet og spiste litt. Og fikk kommet meg til sykehuset. Var der kl 7.. Var enda tidlig, så fikk beskjed om å gå litt rundt. Gikk i en times tid og fikk tildelt avdeling jeg skulle være på.

Jordmora var dødskoselig. Tappet i badekar og jeg lå der.. Smertene var vonde og de kom ofte... Åpnet meg så å si i ganske grei fart... og halv 2 gikk vannet... Og halvtime etter kom pressrier.. Gud så vondt. Jeg var sliten også... Lå i badekar frem til klokken 3 ca.. for riene varte ikke lenge nok og jeg fikk ikke pressa.. Så havnet i prekestol.. Hehe.. Brått begynte jeg å fossblø og fikk beskjed om å legge meg ned. Ble satt på drypp pga riene varte så kort så fikk ikke pressa nok... Så kom legen inn, og de bestemte at det måtte bli sugekopp. De klippet meg først og så om jeg fikk det til med bare klipp men nei det gikk ikke.. Så det ble sugekopp.16.32 kom gutten min ut i verden.

Jeg hadde ikke no bedøvelse i det hele tatt, så jeg syntes det gjorde syykt vondt, og de fikk ikke sy meg etterpå. Fikk ungen opp på brystet (UTROLIG) Og da tok de han, og sendte meg opp til narkosen, så de kunne sy meg sammen...

Klokken halv 10 kom jeg ned på rommet og fikk se sønn min igjen.. Vasket og gjort ren.. Hehe.. Men jeg var utrolig slapp - så orket lite. Så jordmødrene tok han med ut å passet han stort sett hele den natten så jeg fikk sovet ut..

Alt i alt har det gått greit og det var en vond opplevelse men deilig å få det overstått..

Nå har jeg endelig kommet hjem fra sykehuset og prøver å bli kjent med nye tilværelsen.

3670 og 51cm lang var gutten min..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra et det ordnet seg til slutt da :) da er det bare å kose seg :)

Skrevet

gratulerer med baby :)

gleder meg til det er min tur. "bare" 188 dager igjen, hehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...