2(3) Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Jeg vurderer å få meg en sykemelding. Uke 36 og har et yrke som provoserer frem kynnere med løft osv. Mye kynnere om natten og har et barn på 19 mnd som også krever sitt. Så denne eventuelle sykemeldingen er da selvfølgelig type forbyggende med tanke på den siste tiden før fødsel. Liker ikke helt dette med sykemelding, har ikke hatt det før. Men det jeg lurte på; er det normalt å si ifra til sjefen om man vurderer sykemelding før man skaffer en?? Syntes det virker litt rart å bare slenge inn en sykemelding uten å ha sagt noe om 'tilstanden'. Har nettopp fått ny sjef og har et helt ok forhold til han. Relativt lite arbeidsmiljø.. Hva gjorde dere som er sykemeldte, fullt el delvis?
Knotten & lille persille Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Jeg sa ifra på forhånd da jeg ble sykemeldt for bekkenløsning. Visste at det kom til å skje på neste kontroll og hadde dårlig samvittighet siden jeg bare var 4 mnd på vei. Men om du er i uke 36 så begynner vel permisjonen din neste uke? Om jeg var deg hadde jeg brukt egenmld ved behov, er jo ikke mange dagene igjen uansett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå