Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter orgasme blir livmor heilt hard hjå meg. Er det normalt? Jordmor har sagt at eg kan ha så mykje sex eg berre vil utan at det skadar babyen, men eg blir litt uroleg når eg legg handa på magen etter sex og berre kjenner ein hard klump....

Fleire som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada,skjer hver gang hos meg oxo :)

Skjer oxo flere ganger om dagen når jeg er på jobb. Er det ikke livmora som "øver" seg ved å trekke seg sammen da?

Skrevet

ja, dette har skjedd mange ganger :) det er kynnere! kjennes ut som man har en diger stein i magen!

Skrevet

Det er helt normalt, men ubehagelig syns jeg

Skrevet

Dette har jeg ikke lagt merke til selv, men forgje gang vi hadde sex fikk jeg kjempe vondt etterpå. Kjentes ut som kramper i livmoren...Kan det være riktig? Jeg måtte få min mann til å ta på meg skoene, da hadde det gått en halv times tid etterpå.

Syntes det var litt ubehagelig, så nå er jeg redd det skal skje neste gang også...

Skrevet

Dette er helt normalt :-)

Når kvinnen får orgasme så trekker livmoren seg sammen, så det du kjenner er en real kynner. Kan være skikkelig ubehagelig men det er ikke farlig.

Så du kan kose deg med mannen så mye du vil. Babyen ligger trygt og godt inni der, og den får en form for massasje når livmora trekker seg sammen i kynnere :o)

Skrevet

Dette er helt normalt å få kynnere (sammentrekninger og vondt) etter en orgasme, men varer det mer enn en time etter samleie burde man kontakte lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...