Gå til innhold

Be Safe Izi Combi X1.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en krangel med barnefaren her... blir litt irritert. Når bilen er bakovervendt skal ikke da stolen foran ligge tett inntill barnestolen i baksete? For at den skal bli tryggere?

Han mener jeg er hysterisk og at det ikke spiller noe rolle,mens jeg mener at det faktisk spiller en rolle.

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke nødvendig, men ja det er tryggere og vi har det slik. Men man skal jo også tenke på at den som kjører sitter godt.

Skrevet

hehe, med et så stort sete som besafe combi er så har vel de fleste lite valg? Husk at det skal stå i skikkelig spenn! Så du må nok sette ryggen intill ja;) Men hvis du setter setet bak passasjersetet så er det vel et fett for ham? Han kjører vel mest når dere kjører sammen?

Skrevet

hehe,nei det er sant:) De fleste har ikke noe valg nei. Når den ikke står inntill stolryggen i bilen vår så står ikke barnestolen i ordentlig spenn. Siden jeg kan rugge mindre på barnestolen når det står ordentlig inntill stolryggen framfor synes jeg det virker mer trygt.

Nå for tiden er det jeg som sitter i passasjersetet. Nettopp begynt på epilepsimedisner og får ikke lappen tilbake før om et par mnd. Til vanlig deler vi på bilkjøringen. Jeg synes det er trivelig å kjøre bil, og siden den er betalt 50/50 får han jaggumeg dele på den ;)

Dette er jo egentlig en bagatell sak,men måtte bare høre om jeg virkelig var hysterisk eller om det var flere som syntes det lå noe i det jeg sa :) Også må jeg innrømme at det var godt å få ut litt frustrasjon over denne tullekrangelen,hehe:p

Takk for svar og ha en fin kveld jenter:)

Hilsen Hi

Skrevet

rart du kan rugge på den i det hele tatt, vi har izi kid (samme greia, bare at den ikke kan snus) og den kan ikke rugges i det hele tatt. Vi har satt støttebenet på det ytterste punktet og dratt helt ut på den som står ved seteryggen foran. Og da står setet intill ryggen på forsetet. Men vi har personbil da, ikke stasjonsvogn;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...