Gå til innhold

3x3 HURRA FOR ANKI SOM FANT GULLEGGET!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer, Anki! Dette her var jammen moro. Da blir det november-babyer på oss. :-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk. Ja så veldig moro.... Vi får chatte på novemberklubben og gravid,moden alder. I tillegg til å følge med på de som er igjen her inne.

Skrevet

hipp hipp hura =)))

Gratulerer såååå mye!!!! =D

Skrevet

Gratulerer og masse lykke til. Så morsomt med så mange som har klaff denne gangen!!!

Skrevet

Heilt utrolig. Etter 20 pp (litt av og på noen mnd) en MA og to SA har det endelig klaffet igjen. Og no skal spiren sitte.

Skrevet

Gratulere så masse - nå er det flere som er blitt gravide - håper flere av oss kommer etter :-)

Skrevet

Skal si det var mange gode nyheter her inne nå,

Hipp, hipp hurra, og gratulerer, dette var moro, og vel fortjent at du fant gullegget, så koselig at vi tar følge til moden aldrer og novemberklubben

Var tydeligvis veldig romantiske dager for flere av oss rundt Valentines Day, hehe...

Skrevet

He he, ja ble litt kos på oss den helga. Så fikk vi fastelavenris i hus og det er fra gammelt av en myte om at da skulle damene bli/være ekstra fruktbare... Hmmm! noe i det? Bare noe jeg har snappet opp en plass.

Skal ringe jordmor i morgen. Skulle ta kontakt med henne ved neste positive test. Får litt ekstra oppfølging pga tre aborter på rad no. Hun har snakka med gyn på sykehuset også, så jeg får komme på tidlig ul. Åååååå - kor jeg gleder meg. Går nok ikke opp for meg før jeg ser et bankende hjerte.

Skrevet

så godt at du får ekstra oppfølging!!! Jeg har enda ikke fått sett en bankende hjerte, så det gleder jeg meg veldig til ja!!! Legen mente jeg skulle bestille time hos jordmor fort, men jeg vil ikke gå dit før vi har fortalt de nærmeste nyheten.....blir fort sladder når jeg blir observert hos jordmor ; ) men gleder meg veldig!!!

Skrevet

GRATULERER ANKI!!!!!!! Så gøy å se at du er gravid:O) Riktig dette med fastelavensris. Var i Ålesund forrige uke, nydelig vårvær. Er ikke du derfra? Nå er jeg tilbake i Porsgrunn med regn og snø og søle.......... Er visst lettere å bli gravid i lysere tider har jeg hørt, men det er kanskje en myte det også?

Jeg tenkte å prøve Solvipect neste pp. Har ikm på fredag, men tempkurven min ser ut til å vise ingen eggløsning denne mnd:O( Har tatt blodprøve for sikkerhets skyld for å sjekke progesteron nivået. Har du eller noe andre her prøvd Solvipect? Leser også på Amerikanske sider at stoffet Guaifenesin gjør susen, men KUN Guaifenesin.........

Masse lykke til fremover i de herlige lyse mnd:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...