HokusPokus&Filiokus Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Lillesjefen er tre mnd, og jeg VIL bli slank NÅ. (skulle helst gått ned 15 kg i dag!! utålmodig ja..!!) Noen som har prøvd ketolyse når dere ammet? Og hva skjer hvis man slanker seg når man ammer? Blir melka borte, eller blir det mindre næring i den?
mamman til to gutter Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Du bør ikke slanke deg når du ammer. Det vil komme "avfallsstoffer" i melka som ligger lagret i fettet i kroppen. I tillegg kan man sikkert miste melka, men det ville bekymret meg lite i forhold til de avfallstoffene. Husker ikke helt hvilke stoffer det er, men inbiler meg at bla tungmetaller kan lagres i fettet i kroppen og frigjøres når man slanker seg så de kommer i melka.
HokusPokus&Filiokus Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2009 æsj, det høres ikke bra ut..
Expat Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Ammehjelper signerer. Man skal ikke ned mer enn maks et kg i uka, helst et halvt, og da er det ikke så greit med ketolysekuren. Der raser man gjerne ned mye mer! Lindbergh er bra da!
Lykkekløver Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Ikke særlig lurt nei... Hva med å prøve Grete Roede dietten istdet? De har slankekurs tilpasset de som ammer. Gå inn på nettsiden deres og se litt der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå