*dreamteam* Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 i dag har jeg vært hos legen, skulle søke om svangerskapspenger, det hadde han aldri hørt om... Vi ble da enige om att jeg skulle sakffe skjema og deretter kontakte legen igjen. tok turen til jordmor som er sykmeldt 50% uten vikar og var ikke å få tak i før på fredag. Var deretter på mitt lokale nav kontor som ikke klarte å finne slike skjemaer. Dro derfor til nærmeste by på Nav der. Etter å ha ventet ca en time i kø fant hun ett skjema hun trodde det kunne være. Samme skjema som man søker om foreldrepenger på. Er det dette skjemaet som skal brukes ved søknad om svangerskapspenger? Er så oppgitt att jeg kan gråte, ingen vet noen ting jo. Har brukt en hel dag på dette og vet ikke om jeg har fått riktig skjema engang!! Arghh. Håper noen her kan hjelpe meg:)
Frøken B ღღ Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 http://www.nav.no/page?id=331 Her finner du en del informasjon om svangerskapspenger. Det står også noe om hvilke søknadskjema som skal benyttes. Skumleste bare, men håper du finner det du trenger der. :-)
*dreamteam* Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2009 Takk for svar. Jeg skal prøve å lese der, men hvis der er så enkelt så skjønner jeg ikke att ikke to ulike nav kontor klarer å hjelpe meg, men ettersom jeg har skjønt er jo alt mulig i nav verden:)
Frøken B ღღ Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Å bli overraska over hva NAV kan foreta seg eller retter sagt IKKE foreta seg har jeg slutta med. :-p
*dreamteam* Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2009 Ja det har jeg også gjort fra nå av for fant skjema jeg:) Takk for info. De kan f... ikke tolke sine egne sider dem da! Da er det bare å vente å se om man får det innvilget da... Noen som vet her kanskje. Har ikke opparbeidet meg rett itl sykepenger har jeg likevel rett til svangerskapspenger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå