Tyren78-09+12 Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Jeg og min samboer har nettopp bestilt oss kortcruise fra oslo til Hamburg 19 mai. Men så ser vi rett etter at vi har betalt og allting at man ikke kan reise dersom man er kommet til uke 24 av svangerskapet. Dette blir helt i grenseland for meg..dvs vi må avbestille turen 19 mai, da jeg er kommet tl uke 24 da, men alternativet er å flytte til 11 mai istedet. Sier man at man er kommet til uke 24 når man er 23 + 3 feks? Eller er man i uke 24 når man er 24+1 ? Veeldig vanskelig dette. Må ha legeattest osv på at jeg er i fin form som skal sendes dit 30 dager før avreise, og jeg er litt usikker på om legen kommer til å skrive at jeg er 24 uker på vei når jeg er 23 +2 feks... dette ble veldig rotete..men noen som skjønte det og kan gi meg et svar? Da blir jeg veldig glad!
Ca-ma og Chris:) Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Heisann! Når du er 23+3 er du i uke 24! Er du 24+3 er du i uke 25! Håper dette hjalp!!
Tyren78-09+12 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2009 æsja da..da blir det ikke noe cruise i år Men men..det viktigste er jo at jeg er gravid!!! ))) får spare cruiset noen år frem i tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå