♥Axinija♥ Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 ..........sambo altså..... I går kveld tok han med seg slektsheftet til sengs og begynte studere gamle navn. Han tenker på navn til sin lille, og det rører meg!!! Vi er tydeligvis helt enige i at babyen skal kalles opp etter noen i slekten, et gammel og fint navn med betydning.. Måtte bare dele dette med dere....
EnJente_m_2Jenter Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Ja det var utrolig koselig Slikt varmer en vordende mors hjerte <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå