Gå til innhold

Hår på magen..?:-S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i 19. uke nå, og magen vokser og strekker seg..er det flere som har fått litt hår på magen?? Er det vanlig? jeg har noen hår rundt navelen som er en halv cm lange, og mye, lyse småhår på hele magen..Synes det ser ekkelt ut:-( flaut spm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke fått det, men jeg vet at det er vanlig å få økt hårvekst på kroppen når man er gravid. Venninna mi fikk masse hår på leggene, og en annen jeg kjenner fikk mer hår enn vanlig på bikinilinjen.

Skrevet

Jeg har masse hår på magen, rundt og nedenfor navlen, og jeg er IKKE gravid. Er helt normalt med hår på kroppen.

Skrevet

jeg var litt hårete fra før, men ekstra nå :) syns ikke det gjør noe jeg.. så lenge man ikke er kjempeblek med masse masse hår. jeg er ganske så mørk av meg, og da gjør det ingenting syns jeg...

Skrevet

Godt å vite at man ikke er alene..:D forsvinner igjen? etter fødselen da?

Skrevet

Jeg fikk det når jeg gikk gravid. Men de er borte nå, så bare ta det helt med ro :) Jeg fikk forresten også en del "dunhår" på hals og hake under graviditet, det er også borte.

Skrevet

Under mitt svangerskap fikk jeg mye hår på magen. Det "sies" at da får du et barn med mye hår på hodet. hehe.. Det stemte på meg!!

Skrevet

jeg har også fått mer hår på magen, spesielt rundt navelen.

Men jeg har også fått bakpå korsryggen, og de er ganske lange... Ekkelt spør du meg, men jeg håper da de forsvinner etter at jeg har født.

Merkelige greier er at at håret på leggene har nesten sluttet å vokse... hehehe, men det er digg da, slipper å barbere meg der så ofte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...