Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Når begynte ditt barn å spise den middagen som resten av familien spiser. Og hva spiste barnet? Uten å tenke på å ikke skulle ha salt o.l?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Når de nærmer seg et år, om jeg ikke husker feil. Men da passet jeg vel på at det ikek var særlig mye salt i maten da. Poteter, kote grønnsaker, fisk eller små kjøttbiter og ikek alt for salt saus most sammen. Etter de fyller året kan de vel spise mer og mer vanlig middag etter hvert. Introdusere normal kost gradvis da. Men lurer litt selv- på eksakt tidspunkt for jeg husker ikke nøyaktig, er så lenge siden sist. Noen andre?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 10 mnd her.. da spiser han nesten alt vi spiser. Bortsett fra pizza, taco ol. Bare krakker maten med en gaffel og har litt mindre krydder enn vanlig. Så krydrer vi heller på talerkenen vår..
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Hun er 9 mnd og spiser de fleste måltider sammen med oss, og samme mat. Jeg har ikke for vane å salte mye i maten uansett, men det hender jo det er noe. Er litt mer obs på det siden det er en liten krabat som skal ha, men jeg har lite salt i maten til storesøster også og det er jo blitt en vane.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå