Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Jeg er nå over de tolv første ukene og kjenner så smått at energien er på vei tilbake. Har derfor lyst å ta opp igjen treningen. Var på spinning for noen dager siden, og det gikk veldig bra. I dag har jeg tenkt å prøve meg på en time som heter "stram opp". Lett vekttrening på hele kroppen, bla. magemuskler. Men man skal vel ikke ta sit-ups når man er gravid eller?? Andre ting jeg bør tenke på?
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Ikke gravid selv akkurat nå, men trente en del under svangerskapet sist..Ville vært forsiktig med magemusklene generelt, ikke bare med sit-ups.. Så bør man være forsiktig med for mye hopp og sprett. Svømming, spinning og lett sturketrening funker bra for gravide. Kjenn etter hvor mye det kjennes "greit" å ta i, og sørg for å ikke få for store belastninger. Hadde sikkert vært lurt å snakke med en instruktør der du trener, de burde ha noen gode tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå