Gå til innhold

Noen gravide her som trener?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå over de tolv første ukene og kjenner så smått at energien er på vei tilbake. Har derfor lyst å ta opp igjen treningen. Var på spinning for noen dager siden, og det gikk veldig bra. I dag har jeg tenkt å prøve meg på en time som heter "stram opp". Lett vekttrening på hele kroppen, bla. magemuskler. Men man skal vel ikke ta sit-ups når man er gravid eller?? Andre ting jeg bør tenke på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gravid selv akkurat nå, men trente en del under svangerskapet sist..Ville vært forsiktig med magemusklene generelt, ikke bare med sit-ups.. Så bør man være forsiktig med for mye hopp og sprett. Svømming, spinning og lett sturketrening funker bra for gravide. Kjenn etter hvor mye det kjennes "greit" å ta i, og sørg for å ikke få for store belastninger. Hadde sikkert vært lurt å snakke med en instruktør der du trener, de burde ha noen gode tips

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...