##Luca## Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Noen som kan anbefale en god madrass til babysenga? Bør man velge en med fjærer, noe svanemerket eller hva?
Underveis --> Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Vet du... Jeg kjøpte enkleste sort på IKEA. 150,- passer meg udmerket! Madrassen er passe fast og når man uansett bør bruke den bare til ett barn, så var det uaktuelt å kjøpe noe dyrt noe. Er jo ikke tunge saken som skal ligge på den :-)
Elin1980 Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Jeg har kjøpt madrass på JYSK som heter høie madrass, som er allergitestet og skal visst være fri for midd... Den var litt dyr, kostet 500,- men jeg synes det var verdt det jeg da Skikkelig god madrass
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Jeg husker ikke hvor jeg leste det, men var en madrass på ikea som fikk veldig gode resultater på en test - koster 250 kroner så kjøpte jeg overmadrasss der også til å ha over!
83nina Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Vi har kjøpt babydan sine madrasser, de er veldig fine. Har en vinterside og en sommerside. Jeg er opptatt av å ha en god madrass selv, og ønsker derfor det til barna mine å. De koster 699, men god søvn for små kropper er verd det syntes jeg;)
Helene- Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Vi har kjøpt Dry kid Madrass og overmadrass. Anbefalt av NAAF og skal visstnok være av veldig god kvalitet.
Signorina Skrevet 3. mars 2009 #7 Skrevet 3. mars 2009 Det har vi og. En fordel med denne madrassen (ifølge damen på babyshop) er at man kan skylle gjennom hele madrassen dersom uhell, og yttertrekket er vaskbart. I tillegg er den myk/hard nok alene de første mnd. Dette gjør at man ikke behøver overmadrassen, som jo er veldig dyr i seg selv. Madrassen består av flere lag skumgummi som ikke kan føre til bakterievekst. Ulempen er vel prisen på madrassen....
AE84 Skrevet 3. mars 2009 #8 Skrevet 3. mars 2009 jeg kjøpte også dry sin madrass og overmadrass! www.dry.no er veldig fornøyd, spesielt med overmadrassen som jeg har vasket en del ganger! kjempe greit!!! kunne kanskje valgt en blilligere madrass utenom, men overmadrassen er perfekt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå