nattergal78 Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Har vært på kontroll hos JM i dag og hun var usikker på leie. Hun mistenker at hun har snudd seg til sete (har hatt hodeleie i to mnd ca). Ble henvist til UL på torsdag. Håper virkelig hun tar feil og/eller at tulla i magen snur seg til hode leie igjen...Det er jo så dårlig plass der nå selvom jeg har hørt at de kan snu seg fortsatt. Det kan jo hende de prøver og snu henne og da. Har ikke noe særlig lyst til å føde i seteleie eller ha keisersnitt. Blir spennende og se på torsdag. Noen med erfaringer på området?
To små - en rosa og en blå Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Hadde setefødsel for 4år siden. Fant det da ut 2 dager før fødsel. Vannet gikk og jeg ble hentet i ambulanse. Fødselen gikk helt fint, ingen traumstisk opplevelse. Kun et par pyntesting.
batteriet! Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Heisann. Vittig at su skriver dette.... jeg har hatt det helt likt. Er 37 uker på vei, og på fredag fant jeg ut at babyen lå i seteleie.... Jordmor kjente tydelig hodet oppe ved mine ribbein.... Så i dag var jeg på UL, og der kjente to leger på meg, begge sikre på seteleie..... MEN på UL ser de hodet nede i bekkenet. Og det de trodde var hodet oppe ved mine ribbein var hofta til babyen. Jeg er super lettet..... SÅ det er enda håp :-)
nattergal78 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2009 åh nå ble jeg litt positiv igjen..vet jo ikke men er alltid ok å høre sånt. Mannen min føler på seg at de tar feil så vi får se..får skrive her og si hva som blir resultatet på torsdag. Har lest litt om vending og setefødsler og det burde man ikke for det er jo ofte folk skriver de værste ting.(bortsett fra deg som svarte først..takk for oppmuntring..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå