Gå til innhold

IRRITERER meg grenseløst dette med røyken og gravid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Røyket 20 om dagen, ble gravid og kvalmen tok over, røyekutt til det halve pga kvalmen.

Blir kvalm av å gå forbi andre som røyker og kvalm av å tenke på å ta en røyk..............ENDA så er psyken sterkere og jeg MÅ bare ta en halv røyk i ny og ne fordi hode mitt sier at slik er det.

FAEN............ønsker å slutte nå siden formen ikke er bra. Har røyket i tre andre svangerskap men hater å fyre opp en røyk nå pga vane og den utrolige teite psyken som sier at nå er det på tide..........

Grrrrrrrrrrrr

noen med gode tips her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

allen carrs røykesluttebok

Skrevet

Dette høres sikkert teit ut, men når jeg ble gravid med snuppa mi slutta jeg å røyke med en gang. Dette var tøft, men en venninne av meg sa at hver gang jeg hadde lyst på en røyk skulle jeg gå og pusse tennene. Merkelig nok funket det for meg :-) (fikk tankene over på no annet) Du må jo bare la vær å kjøpe røyk også. Ser ikke så delikat ut når ei med svær mage kommer å kjøper røyk heller. Uansett du får ha masse lykke til :-)

Skrevet

Ring røyketelefonen?

Skrevet

Du må bare slutte på dagen! Ikke ta en halv i ny og ne. Du bare lurer deg selv.

Jeg røyka også 20 om dagen,aldri røyka igjen etter at testen viste positivt. Jeg hadde prøvd å slutte utallige ganger i forkant,men klarte ikke.Men jeg hadde det alltid klart for meg at den dagen jeg ble gravid var det slutt. Jeg kunne aldri levd med meg selv hvis noe skulle skje min baby noe pga at jeg ikke klarte å slutte. Ærlig talt.Ni måneder med dårlig samvittighet gadd jeg ikke.

Det skal være sagt at jeg fortsatt ikke vet om jeg kommer til å begynne på`n igjen når muligheten er der..Jeg håper jeg ikke er så dum

Du må bare si til deg selv at det å ta en røyk er ikke noe alternativ.For det er virkelig ikke verdt det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...