Gå til innhold

Gravid eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg på dag 30 i syklusen min uten mens. Klokka er 4 og jeg har vært på jobb..Er kvalm, men i går hadde jeg symptomer på mens. Vondt i ryggen og mussing i magen, men ikke så mye i magen som vanlig. Jeg tenkte at, nå kommer den.. men nei, den har ennå ikke kommet. Tenkte at kvalmen ga seg etter at jeg hadde spist, men det gjorde den heller ikke.

Har hatt litt stikkinger her og der i magen, men alle disse "symptomene" har jeg igrunn forkastet for det kan jo være psykisk også. Jeg lurer på om det er noen andre som også har hatt det slik. ..? Tok en graviditetstest nå og den ble svak positiv etterhvert, kan godt hende det var over 5 min så jeg tør ikke annet enn å håpe fortsatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha...mussing i magen..mente jo murring! LOL

Skrevet

Tror jeg ville tatt en til...Jeg tok test før helgen,og den ble positiv med en gang..!Lykke masse til,håper den virkelig er positiv!

Klæm!!

Skrevet

Takk for det.:)

Ja, jeg skal ta en ny med morgenurin. Men bør jeg vente i 2 dager eller er det greit å ta den i morgen? Jeg har sånne billigtester...

Skrevet

Når skal du ha mensen egentli? Jeg tok den ca 3 dager etter at jeg skulle ha mens.

Jeg tok to tester som jeg kjøpte på apoteke.

Skrevet

jeg har hatt en ustabil syklus etter jeg sluttet m prevensjon i august. men har ca gått 26 dager mellom hver.

Skrevet

Sånn som du beskriver det, kan det jo høres ut som du kanskje er gravid...Jeg hadde det i hvertfall AKKURAT på samme viset rundt ikm, og var helt sikker på at mensen var på tur....men den kom jo aldri!!!

Første test 3 dager etter ikm viste en svak, men positiv test! :)

Idag er jeg i min 12.uke og har vært på første kontroll idag....

Du kan jo vente til i morgen tidlig og se utfallet da...Kjempespennende!!! :)

Skrevet

Sier du det altså? :)

Gleder meg til i morra. Kvalmen blir egentlig bare verre nå, så enten er det omgangssyken eller så kommer det noe fint ut av det. Og jeg skal ha klubb i dag med 7 jenter på besøk. Herlig å lage mat nå ja... Var du kvalm og eller? Gratulerer så masse forresten!

Skrevet

Hehe, skjønner hvordan du har det... :)

Jeg er kvalm av og til, og da frister ingenting...men skal ikke klage....er jo bare snakk om noen få ganger i løpet av dagen, og det går over etter en stund! :)

Skrevet

Jeg hadde også murring i magen før jeg tok testen. var veldig plaget med det, stikking på siene å kvalm.. Så tok jeg testen hjemme etter ei uke med forventet mens, å der var det en svak strek. Etter ei uka, ringte jeg til legen. Fikk time, å der kunne di bekrefte at jeg var gravid :) Så nå er jeg 11+2 idag :))

Skrevet

Gratulerer :)

Jeg spydde som en gris i går, 5 ganger, så alle de jentene som skulle komme måtte finne på noe annet. Jeg føler meg bedre i dag men det henger litt i. Svak positiv strek i dag også. Tør ikke glede meg for mye, i tilfelle det ikke er noe der.

Skrevet

svakt positaiv, kvalm,kjennes ut som mensen kommer hele tiden....gravid:)

Skrevet

Skjønner veldig godt at du ikke vil juble for tidlig, men jeg vil nå alikavel si et bittelite "gratulerer" til deg... :)

Skrevet

Et bitte lite "takk" fra meg, hehe...

Skrevet

Svarkt men litt mer i dag enn i går. Har kjøpt digital nå da så får se i morgen. Og så er jeg så kvalm...kanskje ikke det var omgangssyken....

Skrevet

og usannsynlig trøtt...men kan være pga litt lite søvn. Det er jo spennende, selv med litt plager!

Gjest eelis+spire
Skrevet

Åå, så spennende! Jeg hadde det helt likt før jeg testa positivt, følte hele tiden at nå kom mensen, uten at den gjorde det, var kvalm og uggen, og utrolig trøtt. Så kjøpte jeg en digital test, og der blinka det jammen "Gravid" med en gang!

Krysser fingrene for deg! :-)

Skrevet

Jeg hadde det på akkurat samme måten.. Føltes ut som mensen skulle komme og hadde mensensmerter innimellom!

Jeg er nå gravid i uke 8+2..

Sier det samme til deg som legen sa til meg: Så lenge testen viser svakt eller sterkt positiv så er man gravid... Er som regel når testene viser negativ og du trur at du kan være gravid fordeom, at testene viser feil da Hcg nivået ikke er tilstede enda...

Så...;)

Skrevet

Takk for støttende ord! Jeg kan liksom ikke tro det er sant! Syns vi har prøvd i en evighet, men når jeg tenker meg om er det jo bare 5-6 pp`er, hehe... Har lyst til å fortelle hele verden det, men må nok vente en stund til...tiden kommer til å gå så seint! Hehe.. EL-CRAZY-GRAVIDOS!

Skrevet

Bytter nick jeg da :)

Skrevet

En strek er en strek sies det. Kanke huske ha hørt om noen som har fått positiv etter 5 min. Nå trenger man vel ikke ta morgenurin lenger. Kanskje greit med billigtestene. Jeg hadde nok testet i morgen tidlig jeg.

Kan være greit å vente bittelittegrann med å si det:) Går lettere etterhvert. Er første dagene og spes den dagen man får kryss (to streker)....man bare MÅÅÅ fortelle hele verden:)

Skrevet

Klarte ikke å vente med testen jeg da, ikke mannen min heller.:) GRAVID sto det. Neida, må la være å fortelle det til hele verden nå.

Skrevet

Gratulerer så masse!!! :-)

Skrevet

Gratulerer såååå mye =)) Nyt lykke rusen ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...