Gå til innhold

sykehuset driter i at jeg har det pyton!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nettopp vært hos fastlegen og hun mente jeg var så dårlig at jeg burde bli satt i gang i dag. men da hun rignte sykehuset sa de at så lenge babyen hadde det fint så spiller det ingen rolle hvordan jeg har det. så derfor blir jeg ikke satt i gang før til fredag!!! ååååååååååååååååå!!!! er allerede -9 dager og har et bekken som tar fullstendig knekken på meg! men magen min er så bra for babyen at sykehuset vil bare han skal være der litt til...

enda godt at legen sier knøttet ikke er altfor stor enda...

men jeg må innrømme at jeg er skikkelig deppa nå...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår veldig godt hvordan du har det!!!

Med forrigemann ble jeg sendt hjem fra overtidskontroll flere ganger. Med gråten i halsen.

Endte med at fødselen startet av seg selv 19!!! dager på overtid.....Den dagen skulle jeg egentlig på enda en overtidskontroll på sykehuset.

Om gutten i magen var overtidig. JA! Men, heldigvis gikk alt bra til slutt.

Skrevet

Åssen sykehus er det her snakk om da?

Skrevet

stavanger sykehus. eller SUS heter det vel. de er rimelig konservative når det gjelder igangsetting. legen min forsøkte å overtale dem til å ta meg inn i dag, men nei... så lenge babyen hadde det fint, så var det det samme med meg. og selvfølgelig er det viktig at babyen har det bedre enn meg, det synes jo jeg også, men jeg er drittlei av å være så dårlig...

Skrevet

Uff, kan ikke skjønne at sykehuset mener at det er bra for babyen å være der inne når du er såpass over termin egentlig.... Ikke for å skremme deg, men det har i det siste vært en del artikler ang det å gå over tiden og at barn dør i mors mage....

Du kan ikke sette foten ned da, å få de til å skjønne hvordan du har det??

Skrevet

når ikke legen min klarer det, tviler jeg på at jeg kan det. og knøttet har det bra. hjertelyd og alt er supert og har vært veldig stabile hele tiden. det er bare jeg som har det rimelig pyton. bevegelse er det i magen hele tiden, han sparker og hikker så det står etter. så heldigvis er alt ok med ham. det er bare bekkenet mitt som tuller med meg. dersom de ikke setter meg i gang på torsdag skal jeg legge meg ned som en toåring i trassalderen å få verdens verste gineanfall, det skal jeg love deg:)

det sies jo at termin er +- to uker, så medisinsk sett har de rett...

Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt! Er deppa selv her jeg sitter. Da jeg stod opp idag tidlig var jeg nummen og følelsesløs i halve ansiktet og med dundrende hodepine. Fikk beskjed om å komme til sykehuset da jeg ringte dit, og der var jeg fra kl. halv ti til kl. kvart over tre, men babyen har det fint, så derfor setter de meg ikke i gang. Jeg har 19 dager til termin, har ikke sovet en hel natt siden oktober, men så lenge babyen har det bra, så er ikke jeg intresant. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre......Har vel egentlig bare lyst til å gråte, men det hjelper vel ingenting?

Ønsker deg masse lykke til, og håper verden og tilværelsen ser litt lysere og lettere ut i morgen:0)

Skrevet

Jeg skjønner så godt at du blir deppa! Selvfølgelig er jo det viktigste at babyen har det bra, men jeg synes at det er så trist at det skal være avhengig av hvilket sykehus du skal føde på (og hvilken lege du møter på)..i forrige svangerskap slet jeg en del med høyt bt de siste månedene. Jeg hadde også litt hevelser og spor av prot i urin, fikk diagnose svangerskapsforgiftning - men den var VELDIG mild. Var inne og sjekket babyen flere ganger og han hadde det som plommen i egget, men fordi JEG hadde det pyton (sliten, søvnproblemer, hodepine m.m) så valgte legen å sette igang fødselen - 9 dager FØR termin!!

Ønsker deg masse lykke til og håper det setter igang av seg selv snart!:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...